FANDOM

Zoan.jpg
Zoan
Informacje
Rodzaj

Nowoczesna Magia

Typ

Magia Caster

Zoan to Nowoczesna Magia Caster powstała w X800 roku. Pozwala na przemianę w zwierzęta.

OpisEdytuj

Zoan to Magia Caster stworzona przez Uniwersytecką Bibliotekę Piękna i Magii w X800 roku. Jest uznawana za Nowoczesną Magię.

Magia ta pozwala użytkownikowi na przemianę w zwierze całego ciała lub dowolną jego część. W efekcie użytkownik nabywa cech i zdolności zwierzęcia w które potrafi się zmieniać. Głównie magia ta służy do zwiększania swojej siły fizycznej, wytrzymałości i ogólnych zdolności bojowych. Ale pozwala też na nabycie zwierzęcego instynktu czy też takich zdolności jak lot, super szybkość czy też pozwala na wytworzenie skrzeli i oddychania pod wodą.

Minusem tej magii jest niestety fakt iż użytkownik jest w stanie przemienić się tylko w jedno konkretne zwierze. Aczkolwiek nie wyklucza używania przez niego innych rodzajów magii do walki.

Pomimo iż magia pełnoprawnie istnieje od X800 roku istniała już wcześniej. Dowodem na to jest chociażby Magia Zabójcy Feniksów, która jest uznana za odmianę Zoan ze względu na zdolność przemiany w mistycznego ptaka.

RodzajeEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Zoan oparte jest na mocy z One Piece o tej samej nazwie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki