FANDOM

Lost.png
Zapomniana Magia
Kanji

失われた魔法

Wymowa

Rosuto Majikku

Informacje
Rodzaj

Wyższa Forma Magii

Typ

Magia Caster
Magia Przedmiotu

Użytkownicy

Różni

Zapomniana Magia znana również jako Unikatowa Magia to określenie nadawane niegdyś powszechnej aczkolwiek dzisiaj mało rozpowszechnionej, niezwykle potężnej magii niosącej za sobą skutki uboczne.

OpisEdytuj

Jest to rodzaj magii, który został zatarty z historii świata. Nadal jednak użytkownicy takiej magii istnieją, chociaż Magia ta sama w sobie jest uważana za niezwykle rzadką. Aczkolwiek jest ich bardzo nie wielu.

Zapomniana magia pod każdym względem przewyższa podstawowe formy magii (takie jak Caster czy Przedmiotu, choć występuje w jej formach). Magia ta jest ekstremalnie potężna i najprościej w świecie potrafi łamać prawa świata magii. Najlepszym jej przykładem jest Magia Zabójców, która pozwala użytkownikom na przemianę w istoty nadludzkie o przeogromnej mocy. Nie ogranicza się tylko do tego. Użytkownicy Zapomnianej Magii są w stanie wpływać na nature, czas, przestrzeń a nawet tworzyć coś z niczego.

Niestety magia ta nie została zatarta z kart historii bez powodu. Używanie jej może wywołać nieodwracalne skutki uboczne. Wszystkie skutki uboczne są charakterystyczne dla danej formy magii.

Znane Zapomniane MagieEdytuj

Jeżeli stworzyłeś własną Zapomnianą Magię dodaj ją tutaj!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki