FANDOM

MortalReminder.png
Zakon Mortal Reminder
Kanji

モータルリマインダーのオーダー

Wymowa

Mōtaru Rimaindā no Ōdā

Status profesjonalny
Przynależność

Sojusz Krwawego Demona

Status

Aktywny

Członkowie
Lider

Obecnie nieznany

Obecni członkowie

Obecnie nieznani

Pierwsze wystąpienie
Seria

Order of the Dawn

Zakon Mortal Reminder (z ang. Mortal Reminder - Śmiertelne Przypomnienie) to jeden z czterech mrocznych zakonów należących do Sojuszu Krwawego Demona. Jego siedziba mieści się w opuszczonej posiadłości niepodal Yasai, znajdującego się w połowie drogi pomiędzy Pizzą a Orpheusem.

HistoriaEdytuj

Idea zakonu była u jego początków kompletnie inna niż jest obecnie. Jego nazwa odnosi się do łacińskiego powiedzenia "Memento Mori" - "Pamiętaj o śmierci". Początkowym celem istnienia Mortal Reminder było wspomaganie osób cierpiących i zapewnienie osobom umierającym opieki i troski w ich ostatnich chwilach życia.

Powstanie zakonu datuje się na rok X980, a więc ma on równo 100 lat. Pewnego razu członków organizacji napadły złe siły (prawdopodobnie demony) i spowodowały zejście zakonu z dobrej drogi. Równo w roku X1065 Najwyższa Rada Magii zdecydowała, że Mortal Reminder nie będzie już dłużej należał do wspólnoty legalnych zakonów, wskutek działań przeprowadzonych przez niego w ciągu ostatniego roku. Motto "Memento Mori" zmieniło swoje znaczenie - teraz ma przestrzegać innych, że nie znajdą tu niczego poza śmiercią.

Niewiele później zakon stał się częścią Sojuszu Krwawego Demona, zacieśniając współpracę z innymi mrocznymi zakonami. Ich celem jest sprowadzenie terroru i anarchii na ziemie całego Tairiku.

Mortal Reminder to też zakon nie liczący za wielu członków - jest ich bowiem tylko 6 (wliczając mistrza),

Ideologia zakonuEdytuj

Jak zostało wcześniej wspomniane, z początku Mortal Reminder miał za zadanie wspierać potrzebujących, szczególnie tych, nad którymi unosi się widmo śmierci. W dodatku zakon zajmował zwalczaniem zła szerzącego się w Patriamie, szczególnie w okolicy Yasai.

Obecnie jednak ten zakon należy już do mrocznych. Członkowie tej organizacji okradają i palą wsie, dokonują brutalnych mordów na cywilach. Wszystko to w imię szerzenia terroru na cały kontynent, a następnie na resztę świata. Wskutek wyznawanej ideologii, Rada oznaczyła zakon jako jedno z najbardziej potencjalnych zagrożeń dla świata magii. Zlikwidowanie tej organizacji przypadło Zakonowi Świtu.

CzłonkowieEdytuj

Later

Więcej z Fandomu

Losowa wiki