FANDOM

OrderoftheDawn
Zakon Świtu
Kanji

夜明けのオーダー

Wymowa

Yoake no Ōdā

Informacje
Typ

Zakon

Symbol

Powyżej

Mistrz

Rogue Yoake

Lokalizacja

Miasto Orpheus

Zakon Świtu (jap. 夜明けのオーダー, Yoake no Ōdā) - Jeden z najbardziej rozpoznawanych zakonów w republice Patriam. Siedziba zakonu zlokalizowana jest w nadmorskim mieście Orpheus. Obecnym mistrzem, szóstym w historii zakonu jest Rogue Yoake.

HistoriaEdytuj

Powstanie Zakonu Świtu datuje się na rok X900, ma więc już 180 lat i należy do najstarszych zakonów drugiej generacji na świecie. Jego założycielem jest pra-pra-pradziadek obecnego mistrza - Dorian Yoake, uważany za jednego z najpotężniejszych magów w historii.

Powstał w czasach reorganizacji świata magii po wielkiej wojnie w X875-X898. Wtedy też temu światu nadano nazwę "Mahoterra", a wszystkie dotychczas istniejące gildie albo przekształciły się w zakony lub zakończyły swą działalność. Zakon Świtu należy do tzw. drugiej generacji zakonów, czyli takich, które zostały utworzone już po owym "renesansie" i nie istniały wcześniej jako gildie.

Obecnym mistrzem, szóstym w historii zakonu jest Rogue Yoake, jeden z najbardziej znanych magów w kraju.

DKP, w miarę powstawania rozdziałów

Ideologia zakonuEdytuj

Zakon podąża za wartościami przyjaźni i współpracy. Nigdy nie pozostawia samym sobie członków w potrzebie. Podstawową zasadą "organizacji" jest tępienie zła, które zagraża życiu niewinnych.

ZaklęciaEdytuj

  • Prawo Świtu
  • Promień Świtu
  • Blask Świtu

Więcej z Fandomu

Losowa wiki