FANDOM

Zaklinanie.png
Zaklinanie
Kanji

付加術

Wymowa

Fukajutsu

Informacje
Rodzaj

Zapomniana Magia
Nowoczesna Magia

Typ

Magia Caster
Magia Przedmiotu

Zaklinanie (jap. 付加術, Fukajutsu; eng. Enchantment) to zdolność Zabójców Smoków polegająca na ładowaniu obiektów (organicznych bądź nieorganicznych) czy też organizmów ludzkich swoją energią magiczną.

OpisEdytuj

Podstawową zdolnością zaklinania jest możliwość dodawania własnej mocy magicznej do organizmów żywych lub obiektów organicznych czy nieorganicznych, zwiększając ich fizyczne atrybuty (przykładowo drewniany kij zyskuje wystarczającą moc do roztrzaskania stalowego miecza). Potężni czarodzieje mogą także zmienić krajobraz, klimat, manipulować atmosferą, a także dodać przedmiotom nieożywionym własną osobowość (jak było w przypadku, gdy Irene dała osobowość mieczom Juliet Sun i Heine Lunasei).

Magia ta może być również użyta do rozłączania magii z obiektów i ludzi. Podczas gdy zwykły użytkownik zaklinactwa jest po prostu nazywany "Czarodziejem" (付 加 術士 エ ン チ ャ ン タ ー Enchantā), "Wysoki Czarodziej" (高位 付 加 術士 ハ イ エ ン チ ャ ン タ ー Hai Enchantā) to osoba, która posiada ogromne doświadczenie w tej dziedzinie. Jeśli użytkownik Zaklinactwa ma wystarczającą ilość mocy magicznej, porównywalną z tą do Smoka, może rzucić zaklęcie "Mistrza Uroku" (極限付加術 Masuta Enchanto), który pozwala na zaczarowanie ciał niebieskich.

Zaklinanie można podzielić na dwa style. Pierwszy z nich to Wzmocnienie, które pozwala na wzmocnienie siły ofensywnej i defensywnej swojej bądź innych ludzi czy obiektów. Drugi z nich Wsparcie opiera się na technikach medycznych, pozwalających leczyć czy odbudowywać.

StyleEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki