FANDOM

SandDSM
Zabójcy Smoków
Charakterystyka
Podstawowe umiejętności

Magia Zabójcy Smoków

Lokalizacja

Ziemia

Zabójcy Smoków to ludzie, którzy używają Magii Zabójcy Smoków, która jest formą Zapomnianej Magii

OpisEdytuj

Każdy Zabójca Smoków używa własnej formy magii, tak jak każdy smok, jest mistrzem własnego żywiołu. Zabójcy Smoków mają również zdolność do jedzenia własnych żywiołów, dzięki czemu uzdrawiają się i dodają sobie energii. Istnieją Zabójcy Smoków Starego Stylu, prawdziwi praktykujący, którzy uczyli się od samych smoków. Powstał jednak jeszcze jeden typ, Nowa Generacja, która w sztuczny sposób stała się Smoczym Zabójcą. Wykorzystują oni Smoczą Lacrimę wszczepioną w ich ciała. Jest to jednak tylko imitacja prawdziwych Smoczych Zabójców. Magia Zabójców Smoków ma nieograniczone funkcje w Edolas i jest cenionym źródłem bezcennej i nieograniczonej magii.

Każdy ze Smoczych Zabójców, cierpi na bardzo silną chorobę lokomocyjną, co sprawia, że nie mogą używać magii będąc na pojazdach.

StyleEdytuj

Pierwsza GeneracjaEdytuj

Zabójcy uczeni przez jednego ze smoków i posiadający jego umiejętności. 

Druga GeneracjaEdytuj

Zabójcy Smoków wyykorzystujący lacrimę jako implant w swoich ciałach, co daje im moc Smoczego Zabójcy. Zabójca Smoków może posiadać więcej, niż jedną lacrimę w swoim ciele. 

Trzecia GeneracjaEdytuj

Zabójcy Smoków, którzy zostali wychowani przez smoki, ale posiadają również w swoich ciałach lacrimę. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki