FANDOM

OtDAsik.png
Yuri Endou
Kanji

ユリ エンドウ

Wymowa

Yuri Endō

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Mężczyzna.png Mężczyzna

Wiek

33

Wzrost

176 cm

Kolor włosów

Granatowe

Kolor oczu

Fioletowe

Status profesjonalny
Przynależność

Zakon Świtu

Lokalizacja znaku gildii

Lewa dłoń

Zawód

Mag

Status personalny
Status

Aktywny

Magia
Magia

Magia Destrukcji

Pierwsze wystąpienie
Seria

Order of the Dawn

Yuri Endou jest jednym z najbardziej znanych magów w Patriamie. Jest asem Zakonu Świtu oraz członkiem Jedenastki Patriamu

WyglądEdytuj

Yuri to młody, opalony mężczyzna rasy kaukaskiej o poszarpanych włosach w kolorze granatowym i fioletowych oczach. Posiada charakterystyczne dla siebie spojrzenie, dzięki któremu rzadko komu zdarza się zapomnieć o nim. Jego znak zakonu zlokalizowany jest na lewej dłoni i ma granatową barwę. Analogicznie na drugiej dłoni znajduje się znak Jedenastki.

UbiórEdytuj

Yuri ubiera się w ciuchy od koncernu Kai Shadel, z reguły są to: granatowy płaszcz, czarna koszula pod spodem, czarno-granatowe spodnie oraz czarne buty. Czasami zdarza mu się ubierać hełm wojskowy (tylko w śmiesznych sytuacjach z jego udziałem).

OsobowośćEdytuj

Endou jest optymistycznie nastawionym do świata mężczyzną. Nigdy nie odmawia dobrej zabawy w chwilach spokoju. Stanowczo nie cierpi braku luzu i dystansu ludzi do siebie. Postępuje honorowo i sprawiedliwie; nie lubi atakować kobiet.

Yuri bardzo lubi towarzystwo, (w szczególności płci przeciwnej ( ͡° ͜ʖ ͡°)) luz i śmieszkowanie. Jest żarłoczny (mówi się, że kiedyś opustoszył całą lodówkę, która wcześniej była zapełniona po brzegi).

"Jurek" potrafi być poważny, gdy zajdzie taka potrzeba i nie pozostaje obojętny na czyjąkolwiek krzywdę. Nie znosi rozgłosu i sławy.

HistoriaEdytuj

Yuri urodził się w roku X1047 we wsi pod Urbem, w średnio zamożnej posiadłości ziemskiej (gospodarstwie rolnym). Tutaj spędził swoje dzieciństwo. Pomagał rodzicom przy pracach w polu, a w wolnych chwilach jego stryj Hibiki Endou, członek Jedenastki Patriamu i Zakonu Świtu, nauczał go magii.

Wskutek regularnych treningów Yuri odkrył swój rodzaj magii - Magię Destrukcji. W wieku 15 lat (X1062) opuścił domostwo ze względu na swój talent i dołączył do Zakonu Świtu. W ciągu 18 lat został magiem klasy Z i stał się pełnoprawnym członkiem Jedenastki Patriamu. 

FabułaEdytuj

Later

MagiaEdytuj

Magia Destrukcji - rodzaj magii Caster. Użytkownik tej magii potrafi zniszczyć wszystko w swoim zasięgu oraz wywoływać eksplozje w wybranych przez siebie miejscach. Dodatkowo, może kruszyć rzeczy na drobne kawałki lub idealnie "pociąć" je na regularne fragmenty. Magia ta jest bardzo niebezpieczna i tylko wprawny mag może się nią posługiwać.

RelacjeEdytuj

  • Hibiki Endou - stryj i mentor. Yuri wiele mu zawdzięcza, gdyż to dzięki niemu jest tym, kim jest.

CiekawostkiEdytuj

  • Wygląd Yuriego jest oparty na Cobrze z Fairy Tail.
  • Jest częściowym daltonistą - nie widzi barwy czerwonej.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki