FANDOM

Yaratov22.jpg
Yarato Shiri
Kanji

やらと きゔ しり

Wymowa

Yarato Shiri

Pseudonim

Młody / Cicha Woda / Zwinny Dzik

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Mężczyzna.png Mężczyzna

Wiek

14 - ?

Data urodzin

21 sierpnia

Wzrost

173 - 190

Waga

57 - 70

Kolor włosów

Ciemny blond

Kolor oczu

Zielone

Grupa krwi

0 Rh-

Status profesjonalny
Przynależność

Dragon Tale

Poprzednia przynależność

Klan Wilka

Lokalizacja znaku gildii

Lewa dłoń

Zawód

Członek gildii

Poprzedni zawód

Najemnik

Drużyna

Członkowie gildii Dragon Tale

Partner

brak (z początku)
Viridi Kiba
Liria Avian
Yika Lairu

Poprzedni partner

Karasu Tari

Baza operacyjna

Tawerna Pióro Feniksa

Status personalny
Status

Wolny

Krewni

Koto Rai - przyszywany ojciec
Amino Shiri - brat

Odpowiednik

Thanv Shogi w sadze Wyzwanie Feniksa

Magia
Magia

Magia Kontroli Mórz

Broń

Yantori

Pierwsze wystąpienie
Seria

Magia i Krew

Debiut

Rozdział I

Yarato Shiri, właściwie Yarato Kivu Shiri (やらと きゔ しり, Yarato Shiri), zwany także po prostu jako Cicha Woda - jeden z mniej istotnych członków Gildii Dragon Tale, właściciel Magii Kontroli Mórz. Jego rodzice porzucili go w wieku sześciu lat, wychowywali go też przedstawiając się w sposób fałszywy, więc jego powiązania rodzinne nie są w żaden sposób znane. Wychował się sam, z dala od normalnego życia, błąkając się po świecie, by znaleźć ostoję w Dragon Tale.

Wygląd Edytuj

Yarato to dość wysoki i szczupły długowłosy blondyn. Jego fryzura zazwyczaj układa się niewiarygodnie chaotycznie, nieraz przysłaniając mu oczy, zazwyczaj jednak jest to grzywka sięgająca nieco nad lewe oko i reszta włosów zaczesana na siłę na lewą stronę, z lekkim czubem na głowie. Jego oczy są koloru zielonego z dużą, wyraźną źrenicą, w której silnie odbija się światło. Ma wąskie, nieco długie usta, po których widać, że kryją część emocji posiadacza. Na jego przeciętnej długości szyi z niegojącą się raną ciętą od miecza zawsze wisi srebrny wisiorek z czarnym kryształem na końcu. Nie jest to jednak żaden przedmiot magiczny.

Drugą stylówką chłopaka są długie, nieco ciemniejsze włosy pomalowane farbą w sprayu oraz lekka opalenizna nabyta albo na słońcu, albo przez obrażenia od magii Viridi. W tym stylu jednak chłopak i tak ubiera się identycznie jak zawsze.

Klatka piersiowa Yarato usiana jest licznymi drobnymi ranami i niegojącymi się zadrapaniami, podkreślającymi jednak jego szczupłą, acz nieco umięśnioną posturę. Nie ma on jednak żadnych ran na rękach ani dłoniach. Na niej zarzucone ma zwykle jedno ze swoich kilku ubrań - ma ich bowiem mało, czego wymaga nieco pustelniczy tryb życia, który prowadzi - ubrań, z których każde jest niebieskie lub czarne, lecz w różne wzory - z paskami, w kropki etc. Jego błękitny znak przynależności do gildii wyryty jest na jego lewej dłoni.

Spodnie zakrywające nieco lepiej umięśnione nogi zwykle są to zwykłe, nieco podarte jeansy lub krótkie, niebieskoczarne, luźne spodenki, w których Yarato wygląda bardzo niepozornie, co powoduje nieraz lekceważący stosunek innych do niego. Na lewej łydce wyryty ma tajemniczy znak, którego sens istnienia zna tylko on, prawdopodobnie jednak jest to powiązane z jego magią. Jest on koloru błękitnego, takiego samego jak znak gildyjny.

Chłopak zawsze nosi jedną z dwóch par butów: niebieskich z czarnym pasem na środku, bądź czarnych z niebieskim napisem "Live" po wewnętrznej stronie. W swojej prawej ręce trzyma swój biały wachlarz z czarnymi końcówkami, nazywany przez niego Yantori. Mniej zauważalną cechą jego wyglądu jest ponadprzeciętna długość palców na dłoniach, a także drobna asymetria twarzy - nos jest nieznacznie wysunięty w prawą stronę ciała.

Osobowość Edytuj

W samotności, chłopak jest spokojny i opanowany, postępuje z niewiarygodną wręcz rozwagą i wykazuje się ponadprzeciętnym planowaniem swoich działań. Zdaje się lubić samotność, jednakże do granic - potrzebuje on nieraz towarzystwa, w którym budzi się jego energiczna i lekko agresywna natura. Nie jest jednak przez to traktowany źle, a wręcz przeciwnie - lubi robić za duszę towarzystwa, szukając poklasku czy opowiadając dowcipy. Dzierży on jednak w sobie duże pokłady czarnego humoru, przez co jego żart nie zawsze jest zrozumiany, co jednak on akceptuje, prawdopodobnie z przyzwyczajenia do tego. Zdaje się jednak zdobywać atencję w dobry, skuteczny sposób, ma on bowiem zdolność do wysłuchania oraz wsparcia drugiej osoby na swój własny, charakterystyczny sposób. Lubi dużo jeść i pić, nie obżera się jednak na tyle, by przekroczyć granice dobrego taktu, którego stara się trzymać. Nieraz jednak jego nerwy puszczają, wtedy daje on ujście swojej złości, starając się jednak robić to fizycznie lub słownie, nie poprzez walkę na Magię. Jego agresja i złość jednak szybko ustępują, gdy jest on samotny lub w dobrym towarzystwie - szybko bowiem zauważa piękno świata, które - jak uważa - przytłacza go tak, że jest w porównaniu z nim bezradny, i musi się radować.

Jednym z jego zainteresowań spacery, na które poświęca ogrom swojego wolnego czasu - relaksuje go to, a także daje chwilę na refleksje i przemyślenia. Lubi też przy okazji zmierzać na miejsca jakiegoś treningu, czy też szuka w ten sposób nowego źródła energii lub pomysłu, jak wykorzystać swoją energię. Innymi zainteresowaniami są chociażby gra w szachy i warcaby, a także inne gry logiczne, rzadziej gry karciane czy różne planszowe; uprawianie sportów z ludźmi niemagicznymi, każdego rodzaju - traktuje on to bowiem nie tylko jako rozrywkę, ale i trening; oczywistym jest też jednak, że jako dla maga, jego zainteresowaniem są walki na magię oraz rozwój swoich zdolności magicznych.

W drużynie, Yarato jest równie opanowany co w samotności, nie traktuje bowiem wypadu na misję czy akcję jako wypad towarzyski. Stara się zachowywać spokój przede wszystkim, mimo tego znajduje zawsze wspólne słowo z energicznymi ludźmi takimi jak Adrian Dragneel. Nie przeszkadza mu fakt odmienności wśród towarzyszy, ani też to, że jest od większości z nich o wiele słabszy. Stara się jednak załagodzić tę różnicę poprzez nie tyle co bardzo ciężki, co prowadzony w inteligentny i przemyślany sposób trening. Nie lubi słuchać rozkazów, gdy nie mają one - jego zdaniem - sensu, przez co nieraz wdaje się w polemikę, a rzadziej kłótnie z przywódcami drużyny; sam ma bowiem zdolności przywódcy, ale zwłaszcza zdolności stratega.

Wykorzystuje on je zwłaszcza w walce, gdzie nie wykazuje się być może ponadprzeciętną brawurą, honorowością i odwagą, co opanowaniem i sprytem. Wie, gdy nie ma szans z przeciwnikiem, wie też kiedy i jak się poddać, by osiągnąć swój cel. Jest dobroduszny i w razie braku innej możliwości poświęciłby się dla bliskiej osoby, jednakże nie przyznaje się do tego. Traktuje śmierć za coś nienaturalnego i stara się go unikać za wszelką cenę, nie jest więc bezwzględny w walce, gdy nie musi lub nie jest zbyt zdenerwowany, by utrzymać normalne myślenie na wodzy. Jest świetnym kłamcą, potrafi oszukać nawet Luke'a, czego jednak nie robi wobec niego często. Gdy jednak wda się w jakiś konflikt, kłamie cynicznie i perfidnie, tworząc w ten sposób swego rodzaju pułapki na wroga. Jest zdeterminowany w dążeniu do celu, a ewentualne porażki traktuje jako jedynie stan przejściowy. W konfliktach przyjacielskich, motywuje go zarówno przegrana, jak i zwycięstwo - przegrana do wzmocnienia się fizycznie, a wygrana wzmacnia go psychicznie. Fakt, iż nieraz podczas walki jest tylko i wyłącznie wsparciem ludzi silniejszych od siebie, nie sprawia mu problemu. Lubi swoją pozycję, wie też, że jest potrzebny, choćby do leczenia czy obserwacji, w której też jest ponadprzeciętnie uzdolniony.

Samotność wieku dziecięcego nie zdała się odbić na Yarato zbytnio w negatywny sposób. Co prawda, gdy ten miewa gorszy dzień, co zdarza się dość często, zdaje się być w stanie wręcz depresyjnym i zniszczonym w środku, jednak taki stan nie trwa u niego długo, zwykle pomaga mu na to zwykły, dobry sen.

W kontaktach jeden na jeden Yarato zachowuje się zabawnie i nieco dziecinnie, acz na pewno bardzo naturalnie. Nieraz ukazuje się przy tym jego lekki i bardzo uczuciowy charakter, którego nie stara się nawet ukrywać w takich sytuacjach. Nie ma żadnych problemów w kontaktach z kobietami, jednakże nie znalazł jeszcze żadnej dziewczyny na stałe, mimo wielu zauroczeń i bliższych, przelotnych znajomości. W kwestiach miłosnych uważa się za zbyt młodego na stały związek, acz szuka przygód w tej kwestii. Potrafi bowiem odciąć się od złych rzeczy z przeszłości. Mówi też, że jednorazowe uniesienie, gdy obie osoby tego chcą, nie może być niczym negatywnym, gdy nie ma takich bezpośrednich konsekwencji.

Zirytowany jednak zdaje się stawać zupełnie innym człowiekiem. Nie zdarza się to często, potrzebuje też do tego silnego bodźca nerwowego, takiego jak na przykład zranienie kogoś mu bliskiego czy zbytnia bezczelność w jego kierunku, której on nienawidzi. Wtedy, Yarato odrzuca swoją miłą osobowość i uczuciowy charakter na rzecz silnej złości, pozbawionej innych uczuć niż irytacja, chęć zwycięstwa i osiągnięcie celu. Potrafi wtedy użyć całej siły swojej magii w miejscu publicznym, byleby tak, by nie uszkodzić nikogo niezamierzenie i przypadkiem.

Magia Edytuj

Osobny artykuł: Magia Kontroli Mórz

Yarato posługuje się Zapomnianą Magią, Magią Przedmiotu, samozwańczo nazwaną przez niego Magią Kontroli Mórz. Potrafi bowiem kontrolować wręcz dowolne ilości wody, od małej do bardzo dużej, w różnym celu, dużym kosztem energii potrafi także przejąć kontrolę nad wodą w krwi przeciwników, co jednak nie działa na przeciwników silnych, a także niechętnie jest używane przez samego maga.

Jego magia wymaga wymaga silnego, magicznego przedmiotu do kontroli wody, jakim jest wachlarz Yantori, dzierżony w jego prawej dłoni. Yarato to odkrywca tej Magii, acz nie jej twórca; do tego, jest jedyną osobą posługującą się nią. Magia ta jest bardzo cicha przy użyciu, stąd też, w połączeniu z nieco samotniczym charakterem chłopaka, jego pseudonim "cicha woda".

Ciekawostką dotyczącą tej magii jest możliwość przemiany wody w alkohol i vice versa.

Relacje Edytuj

  • Ta część strony jest wolna do edycji dla każdego użytkownika. Autor nie zastrzega sobie do niej żadnych praw.

Adrian Dragneel Edytuj

Jest to dobry przyjaciel Yarato, a także przyjaciel z gildii. Dzieli ich duża różnica charakterów, która jednak nie przeszkadza im w żaden sposób w kontaktach. Ich wspólnymi zainteresowaniami są walka, ale też dobre jedzenie, picie i - co ważne - kobiety. W walce nieraz wspierają się nawzajem, choć przepaść sił między nimi powoduje, iż to raczej Adrian wychodzi na front, a nie Yarato, który zostaje z tyłu i wspiera, bądź tworzy mu okazje do działania.

Adi bardzo szanuje Yarato, za całokształt ciekawego człowieka jakim jest. Ze względu na jego inteligencję, pomysłowość oraz zdolność osiągania swoich celów, Dragneel uważa iż Shiri zasługuje na miano geniusza. Pomimo iż Adi przewarza siłowo nad Yarato, to Shiri jest bez dwóch zdań osobą mentalnie przewyższającą Adiego. Dragneel otwarcie nigdy tego nie przyzna, ale nigdy by nie chciał mieć Yarato za wroga.

Luke Blaze Edytuj

Przyjaciel z gildii, poznany jako dobry znajomy Adriana, przez co Yarato od razu go polubił. Również ich charaktery są różne, Luke'a zwłaszcza drażni skłonność do kłamstwa u Shirego, jego zaś drażni piekielnie silny duch walki, który ten uważa za niszczenie sobie życia, czasu i bezsensowne narażanie się na śmierć. Mimo tego, dogadują się, a różnice osobowości w pewien sposób dopełniają się wzajemnie. Również dzieli ich ogromna różnica sił.

Matsu Sharp Edytuj

Dobry znajomy Yaratego, choć nie rozmawiają ze sobą zbyt często ani nie spędzają razem dużo czasu. Mimo tego potrafią dogadać się wręcz bez słów.

Peter Evans Edytuj

Podobieństwo charakterów i zainteresowań tej dwójki nieraz ich łączą ku sobie, w rozmowie, kłótni czy wspólnym rozmyślaniu. Yarato nienawidzi jednak jego podejścia do kobiet i uczuć, a także jego narzucania sobie rygoru. Nieraz więc muszą od siebie oboje odpocząć, przynajmniej na kilka dni. Szanują się jednak, jako iż oboje władają wodą.

Inuictus Rex Edytuj

Chętniej spędzają ze sobą czas poza towarzystwem, traktując się nawzajem za ciekawych rozmówców. W towarzystwie jednak raczej odcinają się od siebie, Rex bowiem średnio dobrze traktuje energiczną część osobowości Shiriego.

Mei Tanaki Edytuj

Ich przyjaźń jest kwestią bardzo złożoną, lubią bowiem w sobie nawzajem niektóre cechy charakteru, innych zaś nienawidzą. Stąd więc często się kłócą i godzą, starając się szukać w sobie nawzajem tylko tych pasujących części osobowości. Wzajemnie też często wspierają się w ciężkich sytuacjach.

Amalia Sawa Edytuj

Yarato poznał ją jako przyjaciółkę Mei, polubił ją więc za to od razu, od razu polubił też jej marzycielstwo i uczuciowość, a także brak skłonności do pokazywania łez. Znalazł w niej osobę podobną do siebie. Nieraz też wspólnie trenują.

Xandred Edytuj

Jako magowie wody, oboje dogadują się między sobą raczej dobrze, traktując się jednak zarazem jako partnerów do walki. Większość czasu, który spędzają wspólnie, jest to trening.

Viridi Kiba Edytuj

  • Podpunkt dotyczy występowania chłopaka w serii Magia i Krew i nie odnosi się do serii osób postronnych wykorzystujących tę postać.

Yarato poznając Viridi traktuje ją jak przyjaciółkę i potencjalną mentorkę w drodze do uzyskania siły. Później jednak, gdy się poznają, zaczynają dzielić między sobą coraz to dziwniejsze uczucia, przeradzające się w coś, co można nazwać zauroczeniem.

Sarutobi Evans Edytuj

Znajomi, których łączy wspólna pasja do gry w szachy oraz shogi, a także zadania związane z magią. Poświęcają sobie jednak bardzo mało czasu na spotkania czy pogawędki.

Liria Avian Edytuj

Z początku przyjaciele, jednak uprzejmość i zdolność empatii chłopaka powoduje przyrost uczuć dziewczyny do chłopaka, która powoli zaczyna działać w dwie strony, nieco kolidując z uczuciem do Viridi.

Historia Edytuj

Od narodzin do 10 roku życia Edytuj

Z najwcześniejszej młodości nie jest wiadome dużo pewnych rzeczy. Wiadomym jednak jest, iż talent magiczny Yarato objawił się bardzo wcześnie, prawdopodobnie też to było powodem porzucenia go przez rodziców. Nieznane są żadne fakty na temat jego dalszej rodziny; nieznane także są imiona rodziców. Prawdopodobnie w wieku czterech lat poznał swoich pierwszych przyjaciół o imionach Viridi oraz Yika, nie jest to jednak w żaden sposób potwierdzony fakt. Wychowywany był w mieście Urbem, zostawiony jednak został na pastwę losu daleko od tego miejsca, niedaleko oceanu. Tam też, zostawiony przez rodziców, użył swej magii by przemieścić się dalej w głąb wody, chciał bowiem uciec jak najdalej od tych, którzy go porzucili.

Miał wtedy 6 lat, został więc szybko zauważony jako mały, zapłakany dzieciak, przez osobę imieniem Koto. Spędził on wraz z nim około roku, jednakże obawiał się do niego zbliżyć i mu zaufać. Ich kontakty były więc krótkie i chłodne, było to bardziej współdzielenie mieszkania. Gdy jednak Koto znalazł sobie partnerkę życiową, zaczęli traktować oni Yarato w pewien sposób jako swoje dziecko, czego ten nie był w stanie znieść - obawiał się bowiem kolejnego odrzucenia. Jednej z czerwcowych, ciepłych nocy, chłopak uciekł z ich mieszkania, zostawiając pożegnalny list.

Następne miesiące swego życia spędził szukając swojego miejsca na świecie. Spędził nieco czasu wśród różnych mistrzów magii, którzy pomagali mu doskonalić swoje zdolności; wśród zwykłych ludzi; wśród magów; dziwaków; także i zwierząt. Wśród tych spędził zdecydowanie najwięcej, nie bał się bowiem odrzucenia z ich strony. Szczególnie polubił wilki, ich zgranie w stadzie, a także siła, imponowały mu. One zaś w jakiś sposób również lubiły Yarato, traktując go jako odmiennego członka stada. Łącznie, chłopak poznał trzy stada, z którymi się zapoznał. Życie w lesie nie przeszkadzało mu w żaden sposób, potrafił bowiem rozpraszać wodę dokoła siebie w razie deszczu. Szybko mu się jednak to nudziło, szukał więc dalej czego innego.

Trwało to aż do dziewiątych urodzin chłopaka, kiedy to ten postanowił zmienić nieco styl swego życia i, mimo strachu, zbliżyć się do ludzi. Udał się z powrotem do Urbem, gdzie jednak nie sypiał - na noc wracał do jednego z pobliskich lasów. Kontakty z ludźmi wychodziły mu z początku źle, jednakże po jakimś czasie Yarato złapał kontakt. Od tego czasu tylko się polepszało z jego zdolnościami interpersonalnymi.

Kilka miesięcy później, wracając do lasu, zobaczył kilka martwych wilków, ze śladami zgonu z ręki człowieka. Wtedy to drugi raz poczuł niewiarygodną złość, podobną do tej, gdy porzucili go rodzice. W nerwach dał upust sile swojej magii, niszcząc teren dokoła, aż znalazł kłusownika, który zabił członków jego zaprzyjaźnionego stada. W ramach zemsty, oraz w bezlitosnym uniesieniu, stworzył swoje pierwsze, ofensywne zaklęcie. Skupił wodę z atmosfery, zamroził i zmienił w kilka igieł, które przebiły złego człowieka.

Potrzebował jednak się wyżalić, wrócił więc do miasta, gdzie przenocował pierwszy raz od kilku lat. Spodobało mu się to, więc postanowił tam zostać. Do dziesiątych urodzin, miasto opuścił na dłużej niż kilka dni tylko cztery razy, prawdopodobnie z zamiłowania do samotnego, pustelniczego życia.

Przed Dragon Tale Edytuj

Yarav10.jpg

Dziesiąte urodziny minęły Yarato w samotności, w lesie. Chciał on bowiem spędzić je właśnie w taki sposób. Trenował swą magię, w czym jednak nieco się zapędził, skupiając na sobie złość kilku lokalnych magów, obawiających się z jego strony zagrożenia. Z nimi jednak Yarato zakończył sprawę kilkoma honorowymi pojedynkami, które wygrał. Zauważony wtedy został przez Karasu Tari, starego maga, który dał mu pewien uszkodzony zwój. Okazało się, podczas jego studiowania, że to onegdaj był zwój z zapiskami magicznymi Magii Kontroli Mórz. Były one jednak zniszczone, więc nauka tej techniki magii, a także jej samodzielne udoskonalanie i dopełnianie braków w zwoju, zajmowało Yarato mnóstwo czasu. Odpoczywał więc dużo, poznając przy tym mnóstwo różnych ludzi.

Po niecałych dwóch latach, chłopak zaczął stosować magię w sposób dobry. Dostosował ją pod swój styl bycia, zaczął też wykorzystywać ją jako jedyną magię w walce. Była ona na tyle dobra, że chłopak zauważony został przez członków Dragon Tale.

Pierwszą osobą z tej gildii, jaką poznał Yarato, był Adrian Dragneel. Zapoznali oni się w jednej z knajp, gdzie Shiri szybko poznał w Adrianie potężnego maga, dosiadł się więc, by z nim porozmawiać. Następnego dnia doszło między nimi do sparingu, po czym Dragneel stwierdził, iż Yarato być może nadaje się do gildii, jednakże musi jeszcze dużo potrenować, a on sam musi pogadać z innymi członkami. Oficjalny wstęp do gildii nastąpił, gdy chłopak miał czternaście lat. Nastąpiło to jednak w ciężkich czasach, przez co znak gildii został wyryty (a raczej narysowany mazakiem permanentnym) jakiś czas później.

Od Dragon Tale Edytuj

Yarato.jpg

Wraz z członkami Gildii, Yarato uczęszczał w wielu zadaniach i misjach, spędzał z nimi dużo czasu, stale doskonaląc się, odnajdując siebie i swój styl bycia, oraz swój styl walki. Znalazł też bardzo silną motywację w fakcie bycia najsłabszym członkiem gildii, nie mającym prawie żadnych szans w bezpośredniej walce z kimkolwiek innym z niej.

Pierwszy rok minął mu jednak bardzo wolno, ta nagła zmiana stylu życia nie pozwoliła mu cieszyć się życiem do końca, a także brakowało mu pustelniczego życia. Mieszkał w wynajętym pokoiku w mieście, jednakże to nie było to, czego on oczekiwał od życia. Blisko swych trzynastych urodzin, za zgodą członków gildii, wrócił do wędrówek. Zrezygnował całkowicie z mieszkania w Urbem, a z gildią wypadał jedynie na misje. Wracał tylko czasem na jakieś imprezy, spotkania czy treningi. Zwiedzał różne inne miasta, miejsca i tak dalej. Zapoznał nawet jednego smoka, jednak nie zapamiętał jego imienia, spotkanie było bowiem dla niego czymś tak szokującym, że nie był w stanie wtedy myśleć trzeźwo.

Aktualnie, Yarato ma piętnaście lat i nie jest zbyt zadowolony z faktu dorastania, pragnie bowiem być młodym na zawsze. Lubi swoją dziecinność, a dorosłość traktuje jako coś negatywnego.

W serii Magia i Krew Edytuj

Jest on głównym bohaterem serii. W porównaniu jego postaci do artykułu, nie zauważamy jednak wielu różnic, które warte byłyby opisania. Przedstawiony jest on jednak od samego początku w nowym wyglądzie. Występuje w dosłownie każdym odcinku.

Ta część artykułu zostanie zaktualizowana pod koniec serii.

Ciekawostki Edytuj

  • Panicznie boi się widoku spleśniałego sera, co jednak stara się zachować w tajemnicy przed każdym, prócz najbliższych osób. Raz jednak, będąc nieco wstawionym, przyznał się do tego napotkanej w barze dziewczynie. Ta jednak była na tyle pijana, iż tego nie zapamiętała.
  • Nienawidzi smaku kapusty kiszonej, buraków oraz masła orzechowego.
  • Prawdopodobnie jest najlepszym strategiem w drużynie Dragon Tale, jednak nie jest on wyjątkowo potężny jako mag, a jego zdolności dowodzenia nie są lepsze niż chociażby Luke'a, przez co stoi on na uboczu drużyny.
  • Spędził około dwudziestu tysięcy godzin na samym spacerowaniu i zwiedzaniu, co tłumaczy jego umięśnienie na nogach.
  • Ćwiczy fizycznie siłę mięśniową, jednakże nie robi tego regularnie, przez co efekty nie są idealne.
  • Jego imię nie jest imieniem wybranym przez rodziców, tylko przez Koto. Yarato wymazał bowiem z pamięci swoje właściwe imię całkowicie, gdy miał sześć lat.
  • Autor nazwał swoją postać od słów "jara to" - jako iż postać jest nieco nierozgarnięta, toteż: zjarana. Nazwisko zostało wybrane takie, a nie inne, gdyż... zwyczajnie brzmiało ładnie.

Cytaty Edytuj

Nie giń za nas, to bez celu. Niech te skurwysyny umierają za siebie nawzajem. Tymczasem, trzymajmy się razem i myślmy, jak zrobić tak, by nikogo nie stracić.

Yarato do Luke'a w środku bitwy

Siła nie jest wszystkim, co posiada człowiek. Są jeszcze uczucia. Wiedza. Doświadczenia. Ambicje. To, że potrafisz komuś zadać solidnego gonga nie znaczy, że jesteś kimś.

Yarato do Adriana Shane

Ładne mamy dziś niebo. Nieraz zastanawiam się w takie dni, czym jest zasadnicza istota piękna. Na pewno nie mną, jestem paskudny i nikt mnie nie chce, ale na pewno nie jest też to coś łatwego do zrozumienia...

Yarato do Ami

Człowiek nie żyje samym chlebem, może wpierdalać kaszę, kasza wystarczy mu.

Yarato do Chwytaka w Grudziądziu. PS: To prawda.

Niektóre działania, które doprowadzą do celu, nadal mogą być bezcelowe - bowiem, po co się męczyć? Lepiej iść na skróty, łatwiej, szybciej...

Yarato do Matsu

A kto to Panu tak spierdolił? Co jest nie tak z Twoją siłą? Musisz poczuć w sobie siłę prawdziwego maga wody!

Peter do Yarato

Nie rozumiem uczucia, które czujemy wobec siebie. Jest dziwne, nieraz mnie frustruje i wydaje mi się, że nie ma sensu, ale w sumie... nie chcę, by je zatracić.

Yarato do Viridi

Magia to bez wątpienia siła i trzeba być spierdolexem, żeby się jej nie bać. Nigdy nie lekceważ przeciwników.

Motto Yarato

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki