FANDOM

Seria WF28.png
Tytuł Najsilniejszego
Kanji

最強のタイトル

Wymowa

Saikyō no Taitoru

Angielski

Title of the Strongest

Informacje
Seria

Wyzwanie Feniksa

Tom

7

Saga

Saga Zimowy Turniej

Inne rozdziały
Tytuł Najsilniejszego (jap. 最強のタイトル, Saikyō no Taitoru; eng. Title of the Strongest) to dwudziesty ósmy rozdział serii Wyzwanie Feniksa.

Wraz z początkiem wakacji najserdeczniejsze życzenia oraz nowy rozdział! Adrian Dragneel, Mateusz Sharp i Luke Blaze to imiona (i nazwiska) trzech półfinalistów Zimowego Turnieju. Pozostał nam ostatni mecz ćwierćfinałów i tylko jedno miejsce w półfinałach. Kto je zdobędzie? Adrian Shane czy Thanv Shogi!

Bear Dorm.png
Od rana w Akademiku Łapa Niedźwiedzia trwało nie małe poruszenie. Studenci 109 rocznika Sakury byłi mocno zdenerowani faktem otrucia Luka przez Karę Iries. Blaze dzięki wrodzonemu talentowi co prawda dał rade wygrać, ale świadomość oszustwa ze strony Dziesiatego Maga Klasy "S" podczas tak ważnego pojedynku dla rywali tylko mocniej zagotowała im krew w żyłach.

Luk starał się porozmawiać z Karą jednak rudowłosej szmaty piękności nigdzie nie było. Jeszcze większe wzburzenie rezydentów akademika Łapa Niedźwiedzia spowodowała wiadomość od Inuictus Rexa, że poprzedniego dnia Dimitriv Magellan za sprawą Eisuke Kazamiego został wyrzucony z Sakury.

-Więc wyrzucił go po jednej przegranej? -niezręczną ciszę przerwała nie kto inny jak Tanaki Mei.

-W końcu był jego oficerem. -odparł Shogi. -Kazami nie chce sobie pozwolić na jaką kolwiek oznakę słabości.

-A propo słabości. -dołączył się równiez Inuictus. -Co z Lukiem.

-Szuka Kary. -odpowiedziała Ami.

-Na pewno powinniśmy mu na to pozwolić? -spytał się Mati.

-Kara-chan... -Shiba zaczęła się jąkać. -Ona zrobiła coś strasznego.

-Musi to załatwić sam. -do rozmowy dołączył się ku zdziwiniu wszystkich również i mało przebywający w towarzystwie Peter Evans. -To jego sprawa osobista. Jeżeli nie potrafiłby sobie z tym poradzić to niemiałby prawa pobytu w Sakurze.

-Naprawdę mag Lodu... -Dans wzrócił się do Adiego. -A jesteś zimny jak lód.

-To czysta szczerość. -podsumował Adi. -A poza tym nie czas na zaprzątnie sobie głowy Kazamim. Ten turniej to nasze święto! Dans, Thanv! -wskazał palcem na obu swoich rywali. -Dajcie dzisiaj z siebie wszystko!

-Wiadomo! -odparli dumnie obaj.

I tak oto nastał 16 grudnia, dzień ostatniej walki ćwierćfinałowej. Kibole Kibice jak zwykle tłocznie przybyli odprawiać współżycie w tłumie. Miejsca sędziów znów zajęli kolejno Yukari Hoshiya, Sebastian Uchiha i Takeru Zangetsu.

-To jak gotów Dans? -stojący już na arenie Thanv przemówił do wchodzącego na przeciw niego Dansa, chcąc zmotywować go do walki. Był podekscytowany walką z tak silnym przeciwnikiem.

-Pewnie. -odparł z lekkim uśmiechem. Nie chciał jednak dac po sobie poznać iż nieco obawiał się Shogiego jako przeciwnika. Widział bowiem jego siłę podczas eliminacji i wiedział, że jego moc wzmacnia się w słoneczne dni, czyli takie jak dziś.

-Zawodnicy! -Hagaromo przerwała chwilę napięcia, czy raczej tylko mocniej je podgrzała. -Przygotować się! -na te słowa dyrektor Sakury powstał.

-Koloseum Spadających Gwiazd: Prawdziwa Forma! - wszyscy sędziowie podnieśli swoje ręce do góry i wcisnęli przyciski znajdujące się na krzesłach na których siedzieli, a arena walk oddzieliła się od podłoża i zaczęła powoli unosić się w stronę nieba.

-Czwarta WALKA ĆWIERĆFINAŁÓW START! -Sebastian krzyknął po czym przywalił w gong.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki