FANDOM

Ahoy Logo.png
Wyzwanie Feniksa Film: Ahoy Wyspo Potworów!
Tytuł po angielsku

Wyzwanie Feniksa The Movie: Ahoy Island of Monsters!

Kanji

フェニックス映画の挑戦:モンスター島アホイ!

Wymowa

Fenikkusu Eiga no Chōsen: Monsutā Shima Ahoi!

Inne serie
Wyzwanie Feniksa Film: Ahoy Wsypo Potworów! (jap. フェニックス映画の挑戦:モンスター島アホイ!, Fenikkusu Eiga no Chōsen: Monsutā Shima Ahoi!; eng. Wyzwanie Feniksa The Movie: Ahoy Island of Monsters!) to pierwsza oryginalna produkcja oraz kinówka wyprodukowana przez użytkownika AdiFire na podstawie serii Wyzwanie Feniksa. Fabuła filmu jest oryginalnie opracowaną historią na potrzeby całego filmu i nie ma wpływ na całą fabułę serii.

FabułaEdytuj

Studenci 109 Rocznika Akademii Czar i Magii Kwitnących Kwiatów Wiśni "Sakura": Adrian Dragneel i Gir, Adrian Shane, Luke Blaze, Mateusz Sharp, Mei Tanaki, Amalia Sawa, Sakuya Shiba, Peter Evans oraz Inuictus Rex udają się na zasłużone wakacje na rajską wyspę Insulam. Okazuje się, że swój urlop na wyspie odbywa także Joanna Dahaka. Przyjaciele poznają również zamieszkującego tutejszą wyspę Yarato Shiriego.

Ciepła plaża, błękitny ocean i pomalowane przez białe chmury słoneczne niebo. Zimne drinki i panienki w bikini. Czego chcieć więcej? Nasi bohaterowie bawią się więc w najlepsze korzystając z darów wyspy i własnej młodości. Pewnego dnia jednak znajdują na wyspie tajemniczą dziewczynę Zoe, która nie pamięta kompletnie nic. Ani kim jest ani dlaczego i w jaki sposób znalazła się na wyspie.

Niedługo potem na wyspę dociera statek gildii Terror Domian. Jest to mroczna gildia składająca się z samych potworów na czele której stoi owiany złą sławą Król Wampirów- Edward Dracula. Rajska wyspa zamienia się w wyspę potworów, a wakacje naszych bohaterów przemieniają się w ostateczną bitwę o przetrwanie z gildią potworów poszukującą mistycznego artefaktu znanego jako Panaceum.

PostacieEdytuj

Oryginalne PostacieEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Fabuła serii oparta jest na Sadze Grimoirde Heart z oryginalnego Fairy Tail.
  • Oraz sadze Sinclair z poprzedniej pracy Hiro Mashimy.
  • W filmie nie występuje Thanv Shogi za to jego miejsce zajmuje postać tego samego użytkownika- Yarato Shiri.
  • Angielski tytuł filmu to Wyzwanie Feniksa The Movie: Ahoy Island of Monsters!. Słowa Wyzwanie Feniksa są jednak zapisane w języku polskim. Jest to odwołanie do innych popularnych serii, których tytułu nie przekłada się na inne języki takich jak: One Piece, Dragon Ball, Bleach czy Fairy Tail.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki