FANDOM

Srebro Ten artykuł został uznany artykułem stycznia 2017.
Został wyróżniony przez innych użytkowników i walczy w Festiwalu Króla Użytkowników.
WFLogo
Wyzwanie Feniksa to seria opowiadająca o przygodach magów. Seria posiada swój dodatkowy zbiór opowiadań zwany Wyzwanie Feniksa: Gaiden.

ZapowiedźEdytuj

FabułaEdytuj

Główny bohater- Adrian Dragneel jest Ognistym Zabójcą Feniksów. Magii tej nauczył go jego wujek Mark Shiba. Adi przez 4 lata, podróżował z Shibą, ale ostatecznie wrócił do domu by pomóc swojej mamie w prowadzeniu małej, wiejskiej restauracji "Pióro Feniksa".

Pewnego dnia jego wujek zjawia się w owej restauracji i proponuje swojemu podopiecznemu układ: jeśli Adi wygra pojedynek- Mark nauczy go jak używać Phoenix Force (ostatecznej formy Magii Zabójców Feniksów) jeśli Mark wygra- Adi pójdzie do wybranej przez Marka akademii.

Adi przegrywa pojedynek przez co zmuszony jest pójść do akademii, co według niego jest głupim pomysłem i nic nie zyska z pobytu w tak nudnym miejscu. Chłopak jednak szybko zmienia zdanie gdy dowiaduje się, że akademią do której pójdzie jest najlepsza akademia magiczna w kraju i jedna z najlepszych na świecie- Akademia Czar i Magii Kwitnących Kwiatów Wiśni. Tak oto Adi rozpoczyna swoją przygodę w celu przerośnięcia Marka.

Bohaterowie GłówniEdytuj

RozdziałyEdytuj

SagiEdytuj

FilmyEdytuj

W Maju 2017 roku zapowiedziano stworzenie kinówki (tak to będzie ch**lernie długi odcinek) opartej na historii Wyzwanie Feniksa.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki