FANDOM

Viridi Kiba (アンジェイ・ドゥダ, Viridi Kiba) - postać stworzona na potrzeby serii Magia i Krew. Jest to wątła,

Viridi.png
Viridi Kiba
Wymowa

Viridi Kiba

Pseudonim

Kruk

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Kobieta.png Kobieta

Wiek

19

Data urodzin

7 lipiec

Wzrost

191

Waga

64 kg

Kolor włosów

Kruczoczarne

Kolor oczu

Zielone

Grupa krwi

0 Rh-

Status profesjonalny
Przynależność

Rada Magii

Poprzednia przynależność

--

Zawód

Liderka

Drużyna

Gildia Dragon Tale

Partner

Yarato Shiri

Baza operacyjna

Siedziba Rady Magii

Status personalny
Status

Wolna

Magia
Magia

Magia Świetlistego Zabójcy Feniksa

Pierwsze wystąpienie
Seria

Magia i Krew

Debiut

Rozdział II

wysoka kobieta o bladej cerze i długich, ciemnych włosach. Zatrudniona w Radzie Magów jako przewodnicząca w mieście Urbem.

Wygląd Edytuj

Viridi jest bardzo wysoka jak na kobietę, a zarazem wyjątkowo szczupła. Mierzy blisko dwa metry, jej waga zaś wynosi zaledwie 64 kg. Jej blada cera i długie, zadbane, ciemne włosy kontrastują ze sobą, stwarzając wrażenie, jakoby dziewczyna była młodsza, niż jest naprawdę.

Jej oczy są przeciętnej wielkości i koloru zielonego, o przewadze tęczówki nad źrenicą. Nos również ma średniej wielkości, acz nieco spiczasty; usta wątłe, lecz rzadko zamykające się.

Ubiera się zazwyczaj w wygodny strój w kolorach wahających się między różem a zielenią. Rzadko przybiera formalny strój, a gdy już, jest to luźna, niebieska sukienka. W ciepłe dni cały jej ubiór to luźna koszulka i krótkie spodenki oraz niebieskie sandałki; gdy robi się zimniej, przywdziewa albo sportowe buty, albo lekkie kozaki, dres oraz grubsze spodnie z tkaniny.

Przez wzgląd na brak przynależności do żadnej gildii, nie ma ona na ciele emblematu.

Jej skóra również jest zadbana, nie ma żadnych ran ani pokaleczeń, rzadko też widać na niej zaskórniki, pory bądź cellulit.

Wygląd dziewczyny gwałtownie zmienia się, gdy dzięki swojej magii otacza się swoim żywiołem. Absorbując światło z zewnątrz (zjadając je), powoduje iż dokoła niej robi się ciemniej, a ona sama epatuje światłem. Jej włosy stają się jasne i błyszczące, a cera jeszcze bledsza. Blask jest na tyle silny, że jej ubiór również zaczyna się świecić i staje się biały.

Charakter Edytuj

Dziewczyna jest porywcza i nerwowa, a także często klnie. Mimo tego, potrafi zachować spokój na krótką metę - w dalszej perspektywie musi się jednak po tym wyładować. Mimo tej wady, łatwo zaprzyjaźnia się z innymi, po części jednak pomaga jej w tym urok osobisty - potrafi bowiem ona wykorzystać go zarówno w najlepszych, jak i najgorszych celach.

Z natury, Viridi jest skromną dziewczyną, jednakże w sytuacji gdy dochodzi do walki, lub atmosfera staje się lekka, zaczyna się robić wręcz irytująco narcystyczna i pewna siebie. Podczas bitew nieraz skutkuje to tym, iż próbuje ona zrobić więcej, niż właściwie potrafi, przez co musi uciekać.

W towarzystwie Viri zwykle odzywa się dużo, aczkolwiek woli gdy słucha jej kilka osób, nie kilkanaście. Lubi robić z siebie liderkę nawet wtedy, gdy nie powinna, przez co łatwo dochodzi między nią a osobami postawionymi wyżej do sporów.

Gdy zmęczona, robi się strasznie marudna, nie potrafi jednak uzmysłowić sobie, że powinna zwyczajnie odpocząć, przez co bywa, że jest jeszcze bardziej irytująca niż zazwyczaj. Normalnie, narzeka ona jednak stosunkowo rzadko - woli działać, niż snuć pesymistyczne myśli. W pewnym sensie, jest niepoprawną optymistką.

W walce, Viridi lubi stawać na czele stawki i atakować, jako iż wychodzi jej to bardzo dobrze. Jej siła nie jest jednak przytłaczająca, nadbija więc ten brak szybkością i planowaniem ataków z wyprzedzeniem. Bardzo dobrze współgra jej się ze słabszymi od siebie i nieco gorzej z mocniejszymi, jako iż jest wtedy nieco zepchnięta na drugi plan.

Historia Edytuj

Viridi-walka.png

Viridi podczas używania swej Magii

Bliższa historia dziewczyny nie jest znana, wiadomym jest że jej rodzina żyje w komplecie, lecz z dala od Urbem, ona sama zaś rzadko o niej opowiada. To samo dotyczy się tego, co działo się w jej przyszłości.

Wiadomym jest jednak, że wychowywana była w dobrych warunkach i nigdy nie miała problemów w kontaktach z rodziną, szybko jednak stała się samodzielna i wyprowadziła się już w wieku czternastu lat. W tym samym roku zapoznała się z członkami Dragon Tale, przez których dalej dotarła do ojca Petera, Sarutobi Evansa. Ten zaś po dwóch latach znajomości, w ramach prezentu na siedemnaste urodziny, podarował jej stanowisko przewodniczącej Rady Magii w Urbem. Rok później okrzyknięta została najsilniejszą magiczką miasta, tytuł ten jednak przekazała Amalii, gdyż sama uważała go za niepotrzebny.

Występowanie Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Powodem, dla którego Viridi nie odwiedza swojej rodziny, jest... nie no, żartuję. Odwiedza i to często. Nie każdy bohater na tym fanficu musi mieć słabe kontakty z bliskimi.
  • Jej nazwisko wywodzi się od bohatera anime, Kiby Inuzuka.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki