FANDOM

XkuhwaD
Victor Tatemura
Kanji

ビクター タテムラ

Wymowa

Bikutā Tatemura

Pseudonim

Szkarłatny Lód (jap.スカーレットアイス, Sukārettoaisu ang. Scarlet Ice)

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Mężczyzna Mężczyzna

Wiek

37

Wzrost

190 cm

Kolor włosów

białe

Kolor oczu

niebieskie

Status profesjonalny
Przynależność

Jedenastka Patriamu (lider) Zakon Wild Rose

Lokalizacja znaku gildii

Prawe ramię (znak Jedenastki)
Lewe ramię (znak zakonu)
Lewę przedramię (herb Sakury)

Zawód

Mag
Lider Jedenastki Patriamu

Status personalny
Status

Aktywny

Magia
Magia

Magia Lodowego Zabójcy Tytanów

Pierwsze wystąpienie
Seria

Order of the Dawn

Victor Tatemura to as Zakonu Wild Rose i lider Jedenastki Patriamu, więc jest jej najsilniejszym członkiem. Posługuje się Magią Lodowego Zabójcy Tytanów. Absolwent 335. rocznika Sakury

WyglądEdytuj

Victor to młodo wyglądający mężczyzna o białych włosach i niebieskich oczach. Jest wysokiego wzrostu. Jego wygląd nie wywiera jakiegoś szczególnego wrażenia na innych, jednak w porównaniu z jego zdolnościami jest zmyłką dla wszelkiej maści złoczyńców itd. Na ciele mężczyzny znajdują się dwa symbole - znak Jedenastki na prawym ramieniu oraz znak zakonu - analogicznie - na lewym ramieniu. Dodatkowo, na lewym przedramieniu posiada symbol potwierdzający ukończenie Sakury - jej herb.

UbiórEdytuj

Na jego ubiór składają się czarne buty, białe spodnie, czerwona kurtka z czarną koszulą pod spodem. Prawie nigdy nie ubiera się inaczej, gdyż uważa szukanie nowych ubrań za stratę czasu. Ubrania Tatemury w całości pochodzą od firmy Kai Shadel.

CharakterEdytuj

Tatemura jest osobą o konserwatywnych poglądach. Najbardziej nie znosi faktu, iż zna go cały Patriam i okolice (z tego wynika, iż jego największym problemem jest jego sława, na pewno tego nikt nie wiedział). Łatwo jednak nawiązuje kontakty z ludźmi. Victor jest urodzonym przywódcą i potrafi ogarnąć nawet największy burdel (if you know what I mean ( ͡° ͜ʖ ͡°)) i uporządkować wszystko według własnego widzimisię.

HistoriaEdytuj

Victor Tatemura przyszedł na świat w roku X1043 w Pizzy jako syn jednego z najbardziej wpływowych szlachciców w Patriamie.

Ze względu na jego niezwykłe zdolności magiczne, w X1052 (w wieku 9 lat) został wysłany do Urbem na szkolenie w Sakurze, którą pomyślnie zdał.

Krótko po ukończeniu Sakury przyłączył się do Zakonu Dzikiej Róży, którego siedziba znajduje się w jednym z mniejszych miast pod Pizzą - Rose

W wieku 30 lat (X1073) został członkiem Jedenastki Patriamu, a rok później został wyznaczony na nowego lidera tej grupy.

FabułaEdytuj

To be continued...

MagiaEdytuj

Magia Lodowego Zabójcy Tytanów (コリのメツータイタンマホウ, Kōri no Metsūtaitan Mahō ang. Ice Titan Slayer's Magic)- Jeden z rodzajów Magii Zabójcy i Magii Caster. Należy do Zaginionej Magii. Użytkownik zyskuje moce identyczne do tych, jakie posiadają Lodowe Tytany. Za jej pomocą Tatemura może zmieniać swoje ciało na wzór tych mistycznych olbrzymów (w tym zwiększyć swój rozmiar), zamrażać przedmioty i stworzenia i zjadać lód, by zregenerować siły.

RelacjeEdytuj

To się też pojawi później

CiekawostkiEdytuj

  • Wygląd Victora jest bazowany na Light Yagami'm, głównym bohaterze Death Note'a.
  • Victor lubi książki i filmy o tematyce science-fiction

Więcej z Fandomu

Losowa wiki