FANDOM

UBPI.png
Uniwersytecka Biblioteka Piękna i Magii
Informacje
Typ

Akademia Nauk

Mistrz

Yukari Hoshiya

Lokalizacja

Katedra Uniwersyteckiej Biblioteki Piękna i Magii

Cel

Badanie Magii
Ochrona Sztuki i Magii
Wspomaganie Organizacji Magicznych
Wspomaganie Działalności Magów
Odkrywanie Historii Magii
Odkrywanie Zapomnianych Magii
Tworzenie Nowej Magii

Uniwersytecka Biblioteka Piękna i Magii to organizacja stworzona przez Radę Magii w celu badania magii, ochrony sztuki i magii, wspomaganiu organizacji magicznych, wspomaganiu działalności magów, odkrywaniu historii magii, odkrywaniu zapomnianych magii oraz tworzeniu nowej magii.

Biblioteka kolekcjonuje największe zabytki, najstarsze artefakty i inne tego typu przedmioty mającą na celu stworzenie epicentrum świata magicznego. Wspomaga finansowo organizacje magiczne jak i pojedynczych magów by mogli się rozwijać jak najlepiej.

Biblioteka podlega Radzie Magii aczkolwiek kieruje nią kustosz. Obecnym kustoszem jest absolwentka Sakury, a zarazem była Trzecia Mag Klasy "S"- Yukari Hoshiya.

OdznaczeniaEdytuj

  • Smocze Gwiazdki: najwyższe możliwe odznaczenie przyznawane organizacją magicznym takim jak gildie, czy chociażby restauracje czy gorące źródła wykorzystujące magię. Ilość przyznawanie Smoczych Gwiazdek jest nieograniczona, aczkolwiek warunki zdobycia jednej gwiazdki są niezwykle ciężkie.
  • Fiesta de la Falas: medal będący najwyższym odznaczeniem przyznawanym w dziedzinie Magii Ognia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki