FANDOM

'Tyson Payne(タイソン・ペイン,Taison pein)'- Mag posługujący się Magią Świetlistego Pogromcy Bogów Niewele dotąd wiadomo o jego przeszłości, przez co większości jego ziomków z otoczenia trudno jest dojść co miało wpływ na to jakim jest, czy jakim się na wskutek czego stał.

OsobowośćEdytuj

Zawsze zimny jak stal. Nie dbający nigdy na dobrą sprawę o innych. Na całym świecie najsilniejszy jest i  liczy się tylko on. Jak większość wojowników w trakcie walki  łatwo popada w ekscytacje, skutkiem czego zazwyczaj jest to, iż staje się on bardziej brutalny i nie przebierający  w środkach, zakładając że oponent najprawdopodobniej i tak nie skończy konając. Nie ma w zwyczaju tolerować sytuacji gdy ktoś wydaje mu polecenia, którym niekiedy musi podlegać. Jak się można już domyślić z ogółu charakteryzuje go natura buntownika. Niekiedy w akcie głupoty byłby w stanie rzucić wyzwanie osobie z o wiele wyższego miejsca niż tego na którym uplasowanym jest on. Oczywiście nie wypada też zapomnieć o nie do końca dobrym, ale i globalnie rozpowszechnionym nawyku wydłużania przeciwnikowi cierpień gdy ten jest pozbawiony jakichkolwiek szans na stawienie godnego chociażby oporu. Od zawsze trwa w przekonaniu że nie wahałby sie zabić, ale czy tak faktycznie jest?

UmiejętnościEdytuj

Magia Świetlistego Pogromcy Bogów -  Magia głównie działająca głównie w oparciu o błyskawicę, jednak gdy zachodzi potrzeba, znajdzie się i zaklęcie pozwalające na skuteczne oślepienie, bez zadania większych ran na ciele potencjalnego wroga. Przy odpowiednich warunkach, czyli sprzyjających burzowym użytkownik ma możliwość przeniesienie się w dowolne miejsce, które jednak musi być w zasięgu tych przychylnych ku temu wszystkiemu warunków. Magia pozwala też na tworzenie przeróżnych rzeczy w oparciu też o błyskawicę, co w większosci przypadków czyni większość tworów niebezpiecznymi od samego początku. Nie można zapomnieć o pobieraniu energii z słońca, czy z wyładowań elektrycznych. Mimo iż brzmi to pięknie ma to swoją jedną, jedyną wadę - Po przyjęciu na siebie zbyt wiele pojawia się ryzyka znacznego wycieńczenia ciała, po uprzednim drastycznym spadku szybkości na rzecz przyrostu masy mięśniowej, gdzie to tylko możliwe. 

ZaklęciaEdytuj

Trójząb Zeusa - Mag złącza obie dłonie, otwarte w kierunku do potencjalnego celu. Utworzony zostaje dowolnie wybranej długości pas świetlistej energii, dodatkowo z tego pasa w proporcjonalnej od siebie odległości pojawiała się 3 takie same pasy, jednak w pozycji pionowej. Tak wystrzelony atak zazwyczaj trawi wszystko na swojej drodze, oczywiście jeśli ma się zdecydowaną przewagę.

Władca Burz - Pobieranie energii z wyładowań elektrycznych, które na wskutek zaklęcia w ilościach często większej niż 2 uderzają w zadowolonego maga. Istnieje też jednak opcja szybkiego przejęcia wybranego przez siebie wyładowania i poprzez uniesioną wcześniej ku górze dłoń skierować owe wyładowanie w kierunku przeciwnika, z niczym nie zakłóconą, naturalną prędkością.

Dar Heliosa - Pobieranie energii z słońca. Działanie zbliżone do zaklęcia opisanego powyżej. To zaklęcia jednak wyróżnia się narzuconym limitem procesu absorbcji energii, przez co przy zbyt wygórowanej żądzy mocy można skończyć przeżywając nie opisane dotąd przez nikogo jeszcze męki.

Pięści Boga Światła -  Pięści użytkownika znikają w świetlistej obłoce na kształt okręgu.  Siła ciosu na rzecz tego zaklęcia zostaje wzmocniona o mnożnik rzędu 2.5. Z ta oto siłą można wyprowadzić serię ciosów, po której mało kto jest w stanie ustać w miejscu, nie zachwiejąc się przy tym. Doskonale sprawdza się jako technika wykańczająca.

Krzyk Boga Światła - Atak nieróżniący się w zasadzie od większości  krzyków z innych rodzajów magii. Jednak ten pomimo zadania obrażeń, przy odpowiednich warunkach potrafi też oślepić.

Błysk Zniszczenia - Potężna fala energii, która wypuszczona zostaje po uprzednim energicznym zamachu pięścią. Atak z metodą działania zbliżoną do Trójzęba Zeusa, tylko że tu użyta zostaje 1 ręka, oraz czas wymagany na  wyprowadzenie ataku jest znacznie krótszy

Gniew Bogów - Po użyciu tego czaru w losowym miejscu w promieniu 200 metrów w losowym miejscu z nieba padają błyskawice, niosące ze sobą niezliczoną ilość obrażeń. Używane jednak tylko jeśli w pobliżu nie ma sojuszników.

Zaklęcia ZaawansowaneEdytuj

Światło Osądu - Chmury rozstąpiają się, a na rzucającego czar spada wielka kolumna światła, niosąc za sobą wzrost wszystkich atrybutów o mnożnik rzędu 5, bez utraty na szybkości, czy przyroście masy mięsniowej. Moc jaką można w ten sposób uzyskać jest monstrualna, jednak...W mocy jak w każdej innej można się zatracić, czego widocznym znakiem jest zanik źrenicy spowodowany zbyt wielkim pokładem mocy. Innymi słowy lepiej znać wcześniej swoje ograniczenia. Zalecany czas używania czaru nie wykracza dalej niż poza 20 minut.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki