FANDOM

Uwaga! Opis dotyczy Turnieju Trójmagicznego, który odbywa się w X793 roku na terenie Patriam, na kontynencie Tairiku. W tym samym czasie na innym kontynencie odbywał się Wielki Turniej Trójmagiczny. 

Turniej Trójmagiczny to turniej kontynentalny, który odbywa się co dziesięć lat na terenie państwa Patriam na kontynencie Tairiku. Udział w owych zawodach bierze szesnaście gildii z całego kontynentu, po cztery z każdego państwa, aby do finałów dostały się dwie najlepsze. Wtedy to walczą o Trójpuchar - magiczny puchar, będący główną nagrodą całych zawodów. Organizatorami turnieju są przedstawiciele Najwyższej Rady Magii, zaś całą opiekę nad wydarzeniem sprawuje Siedmiu Zwierzchników Magii

PrzebiegEdytuj

EliminacjeEdytuj

Aby w ćwierćfinale znalazło się osiem gildii, należy przejść eliminację, w której udział bierze szesnaście gildii, po cztery z każdego kraju na kontynencie. Jest to konkurencja battle royal, czyli każdy na każdego. Gildia wybiera jednego reprezentanta, który bierze udział w eliminacjach. Dodatkowo reprezentant jest pierwszym członkiem gildyjnej drużyny, który nie może brać udziału w konkurencji etapu pierwszego i walce. Może powrócić do składu dopiero w drugiej konkurencji następnego etapu jako nawigator zespołu oraz do trzeciej konkurencji o ile został wybrany i stanąć do walki w ostatecznej rozgrywce, w której obie gildie zmierzają się w walce sześciu na sześciu. 

EtapyEdytuj

WalkiEdytuj

UczestnicyEdytuj

OrganizatorzyEdytuj

EliminacjeEdytuj

Eliminacje ogłasza Fenrir Iwanov - drugi Zwierzchnik Magii, zaś komentatorem jest Mist Blake. Reporterem, który jednocześnie relacjonuje na żywo jest William Nevz z Witch Grimoire. Widowisko sponsorowane jest przez Kai Shadel, dlatego też gośćmi, zasiadającymi lożę VIP są liderki organizacji - Rebbeca Sawada oraz Miyoko Charllote, które są jednocześnie fundatorkami odzieży sportowej dla uczestników i ich specjalnych gildyjnych kombinezonów. 

Główne WydarzenieEdytuj

Głównymi komentatorami Turnieju Magicznego są Orion Rodriguez oraz Shitzu Kochasake, zaś jurorami przez wszystkie etapy zawodów są Blaise Bertrand, Juan Ramirez, Klaus von Heckmann i Cynthia Morgana. Każdego dnia, w którym odbywają się dane konkurencje, gośćmi Turnieju Trójmagicznego są znane osobistości z magicznego świata - od przedstawicieli Rady Magii po mistrzów gildii, którzy udzielają wywiadów Williamowi. 

TurniejEdytuj

Turniej Trójmagiczny trwa trzy miesiące. W ciągu jednego miesiąca odbywa się jedna konkurencja oraz walka drużynowa w równym odstępie czasowym, które są wynagradzane punktami. Dlatego też turniej składa się z trzech konkurencji oraz trzech walk. O ile w eliminacjach bierze udział szesnaście gildii, do ćwierćfinałów dostaje się tylko osiem gildii, do półfinałów cztery, zaś do finału dwie gildie, rywalizujące o Trójpuchar Zwycięzców. 

Każda drużyna liczy sześć osób oraz cztery osoby jako zawodnicy-zmiennicy. 

Pierwszy EtapEdytuj

Pierwsza WalkaEdytuj

Drugi EtapEdytuj

Druga WalkaEdytuj

Trzeci Etap - FinałEdytuj

Trzecia Walka - FinałEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki