FANDOM

Trolly.PNG
Trolly
Kanji

トロリー

Wymowa

Tororī

Charakterystyka
Rasa

Exceed

Płeć

Mężczyzna.png Mężczyzna

Wiek

7

Wzrost

70 cm

Waga

25 kg

Kolor włosów

bordowo-szarawe

Kolor oczu

czarne

Status profesjonalny
Przynależność

Gildia Dragon Tale

Lokalizacja znaku gildii

Plecy

Zawód

Mag

Partner

Matsu Sharp

Baza operacyjna

Budynek Gildii Dragon Tale

Status personalny
Status

Aktywny

Krewni

Matsu Sharp - partner, najlepszy przyjaciel, przyszywany brat

Magia
Magia

Aera

Trolly (トロリー, Tororī) jest Exceedem pochodzącym z Extalii. Jest towarzyszem, najlepszym przyjacielem i przybranym bratem Matsu Sharpa.

Wygląd Edytuj

Trolly jest Exceedem, czyli stworzeniem wyglądającym jak humanoidalny kot. Jest to Exceed o ciemnoszaro-beżowym futrze przy czym beżowe są: "pyszczek", końcówka ogona, łapy i plama na brzuchu, a reszta jest ciemnoszara. Jedynym elementem ubioru, który nosi na sobie Trolly, jest fioletowa kamizelka z guzikami. Jego łapy są identycznie zbudowane jak te, u ziemskich kotów, lecz mimo braku kciuków nie ma problemu z trzymaniem przedmiotów.

Osobowość Edytuj

Jak wskazuje imię tego Exceeda, Trolly ma charakter żartownisia - często lubi się innym psocić i walić śmieszne teksty, przez co wychodzi na mistrza ciętej riposty. Mocno odbiera emocje z otoczenia - gdy wszyscy na wokoło łapią doła, to Trolly również. Najbardziej obawia się straty przyjaciół, Matsu w szczególności.

Historia Edytuj

Trolly jest synem jednej z extaliańskich rodzin arystokratycznych, z której "sztab" królowej zabrał jajo, po czym wysłał na Ziemię wraz z "rówieśnikami". Matsu znalazł jajo Trolly'ego podczas treningu w górach niepodal Urbem (miało to miejsce rok po zniknięciu Desertlogii, w X778, kilka miesięcy po dołączeniu Matsu do Dragon Tale), po czym zaczął przez kilka dni wysiadywać je w swoim domu niepodal centrum miasta, a następstwem wysiadania jaja było wyklucie się czarno-szarego kota, który został nazwany Trolly, ze względu na to, że zaraz po wykluciu spłatał małego figla. Miesiąc później nauczył się już mowy ludzkiej, z czego bardzo spodobało mu się słowo "Aye" i "Trololo".

Magia i Umiejętności Edytuj

Aera (翼 Tsubasa): Trolly, tak jak inne Exceedy, posiada parę anielskich skrzydeł, które umożliwiają mu latanie i przenoszenie maksymalnie jednej osoby. Magia Aera w przypadku Trolly'ego przestaje działać dopiero wtedy, gdy Trolly wyczerpie zapas magicznej mocy. Exceed ten jednak posiada nadprzyrodzone zdolności - jest o wiele szybszy niż inni przedstawiciele tego gatunku.

  • Atak Maksymalnej Prędkości x3 - Trolly rozpędza się do maksymalnej prędkości i uderza głową w cel. Prędkość osiągana przez tego Exceeda jest 3 razy większa niż u innych.
  • Prąd Strumieniowy - Trolly może posłać na przeciwników bardzo porywisty wiatr (ponad 200 km/h), który nie zadaje obrażeń, ale odrzuca przeciwników na dużą odległość
  • Ponaddźwiękowy Lot - Trolly przemieszcza się z prędkością większą niż dźwięk, lecz kosztuje go to więcej magicznej mocy.

CiekawostkiEdytuj

  • Trolly wyglądem przypomina Lectora, Exceeda Stinga, mistrza Sabertooth.
  • Jest jednym z najstarszych Exceedów z tych wyklutych na Ziemi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki