FANDOM

Thanv.png
Thanv Shogi
Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Mężczyzna.png Mężczyzna

Kolor włosów

Szare

Kolor oczu

Różowe

Status profesjonalny
Przynależność

Akademia Czar i Magii Kwitnących Kwiatów Wiśni "Sakura"

Zawód

Uczeń

Baza operacyjna

Akademik Łapa Niedźwiedzia

Status personalny
Status

Aktywny

Magia
Magia

Słoneczna Magia

Pierwsze wystąpienie
Seria

Wyzwanie Feniksa

Debiut

Rozdział 4

Galeria obrazów
Thanv Shogi to jeden ze studentów Sakury oraz rezydent akademika Łapa Niedźwiedzia. Tajemniczy chłopak o ogromnym potencjale i umiejętnościach.

WyglądEdytuj

OsobowośćEdytuj

Charakterem Shogi zdaje się być przeciętnym Ziemianinem, stosunkowo otwartym na nowe znajomości, acz nieufnym i podejrzliwym nawet wobec bliskich. Lubi rozmawiać na przeróżne tematy i poznawać nowe rzeczy, zwłaszcza te dotyczące jego zainteresowań, z naciskiem na techniki walki. Mimo tego, często w kontaktach z innymi udziela mu się Saiyańska duma, przez którą nieraz Thanv wdaje się w bezsensowne zakłady czy zmuszony jest naginać prawo; robi też sobie tym samym wrogów. Zdaje mu się to jednak nie przeszkadzać, chłopak żyje chwilą i nie przejmuje się takimi długoterminowymi błahostkami.

W chwilach gniewu i uniesienia ujawnia się jednak druga strona jego oblicza. Staje się wtedy bezkompromisowy i bardzo agresywny; desperacko dąży do wyznaczonego w nerwach celu, zważając jednak na to, by nikt z jego bliskich nie ucierpiał. Zdenerwowanie go jest jednak dość skomplikowaną rzeczą, przez ziemskie wychowanie Shogi stał się bardzo łagodny i opanowany.

Ma swoje własne, poczucie humoru, którego jednak stara się nie narzucać innym, tak samo jak innych rzeczy, które go dotyczą. Poglądowo ugruntował sobie zamiłowanie do całkowitej wolności nawet dla swoich wrogów, częściowo przez kontakt (wspólne treningi) z Son Gotenem, a także jego ojcem. W grupie jednak potrafi narzucić innym swoje zdanie i działać bezprecedensowo po jednej, wyznaczonej przez siebie linii, o ile uważa ją za sensowną. Nie boi się wypowiedzieć swojego zdania na głos, niezależnie od tego konsekwencji; akceptuje jednak zdanie innych nawet, gdy jest sprzeczne z jego. Nie przystosowuje się jednak do zaleceń, które jego zdaniem nie mają sensu.

Chłopak zachowuje pewność siebie w każdej sytuacji, niezależnie czy to walka, czy kontakty z dziewczynami. Potrafi jednak zachować w niej sensowny umiar, by nie tworzyć sobie zbyt wielu wrogów, a także trzymać się dobrej gestii i wychowania, które narzucił po części sam sobie. Stara się nie wchodzić innym w paradę, utrzymuje jednak innych w tym samym wobec niego, stąd prawdopodobnie wynika jego wygląd.

W ciężkich chwilach Thanv nieraz jednak zdaje się być kruchy i łamliwy, wymagający empatii i współczucia. Zauważając to po sobie, chłopak nabrał tych zdolności także wobec innych. Potrafi zrozumieć i wysłuchać. Słuchając innych dochodzi do wielu przydatnych wniosków, które stara się wcielić w życie, co dobrze wpływa na jego i tak ponadprzeciętne zdolności percepcji i retoryki.

RelacjeEdytuj

HistoriaEdytuj

SerieEdytuj

UmiejętnościEdytuj

Sun Saiyan.png
Słoneczna Magia: to Magia Caster oraz odmiana magii Żywiołów, która wykorzystuje energie słoneczną do swoich zaklęć. Użytkownik może kontrolować manę na wiele różnych sposobów bardzo podobnie jak w Magii Ciała Niebieskiego, ale tutaj tyczy się to tylko słońca a jego zaklęcia czerpią moc z promieni wysyłanych przez gwiazdę.

Użytkownik jest w stanie wzmocnić swoje ciało poprzez naładowanie się gwiezdną energią, zyskać super siłę, prędkość. Użytkownik potrafi również wykorzystać światło słoneczne do stworzenia skomplikowanych zaklęć defensywnych jak i ofensywnych. Jest w stanie również wymieszać swoją krew z ethernano i przeistoczyć się w super wojownika.

WalkiEdytuj

Walki Wydarzenia

CytatyEdytuj

CiekawostkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki