FANDOM

Sarah
Sarah Hocho
Pseudonim

Generał Miłości (jap. 一般的な愛, Ippantekina Ai; eng. Love General)

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Kobieta Kobieta

Kolor włosów

Szkarłatne (z fioletowymi pasemkami)

Kolor oczu

Fioletowe

Status profesjonalny
Przynależność

Akademia Czar i Magii Kwitnących Kwiatów Wiśni "Sakura"

Zawód

Uczennica

Status personalny
Status

Aktywna

Magia
Magia

Magia Uwodzenia
Magia Zapachu

Pierwsze wystąpienie
Seria

Wyzwanie Feniksa

Debiut

Rozdział 18

Sarah Hocho to jedna ze studentek 109 Rocznika Sakury.

WyglądEdytuj

Sarah jest średniego wzrostu mulatką o fioletowych oczach i krótkich szkarłatnych włosach z fioletowymi pasemkami. Jest bardzo seksowną kobietą o doskonałych kształtach i dużych piersiach. Zazwyczaj ubiera się egzotycznie i wyzywająca by wzmocnić efekty swojej magii poprzez podniecenie przeciwnika.

OsobowośćEdytuj

RelacjeEdytuj

HistoriaEdytuj

SerieEdytuj

UmiejętnościEdytuj

Magia Uwodzenia: to magia Caster wykorzystująca seksowność użytkowniczki. Wykorzystywana jest przez Sarah jako jej główna magia. Magia ta pozwala na uwiedzenie osób zachwyconych wdziękami użytkowniczki do tego stopnia iż są w stanie działać jak żywa tarcza. Efekty magii mogą być wzmocnione przez bardziej skąpy ubiór, seksowne pozy, kontakt fizyczny czy pocałunek. Hocho zachwycając swojego przeciwnika staje się jego generałem, a zachwycona osoba jej posłuszną marionetką. Magia nie działa tylko na osoby w trzech przypadkach: Nie działa na osoby będące szczerze zakochane w innych osobach. Nie działa również na osoby, które nie zwracają uwagi na użytkownika tej magii. Ostatnim sposobem na wyrwanie się z zaklęcia jest zadanie sobie niewiarygodnego bólu.

Magia Zapachu: to Magia Przedmiotu wykorzystywana przez Hocho. Magia ta polega na ładowaniu przeróżnych zapachów i za pomocą magii uwalnianiu ich do otoczenia. Każdy z zapachów ma zupełnie inne efekty. Potrafi usypiać, leczyć, zwiększać siłę, ale nawet wpływać na inne zmysły. Sarah jest w stanie zmniejszyć tolerancję bólu u swoich przeciwników, a nawet posiada specjalny zapach odwracający poczucie kierunków u przeciwnika. Jest to bardzo kłopotliwy atak gdyż ataki nadchodzące z prawej strony tak naprawdę są zadawane z innej strony. Nawet jeżeli przeciwnik rozgryzie tą zdolność to i tak nie jest w stanie w krótkiej bitwie zapanować nad swoimi odruchami.

StatystykiEdytuj

Atak
3/10
Obrona
7/10
Szybkość
4/10
Inteligencja
2/10
Moc
4/10
Suma
20/50
Uwodzenie
10/10

WalkiEdytuj

CytatyEdytuj

CiekawostkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki