FANDOM

Sanctum Urbeus
Sanctum Urbeus
Informacje
Typ

ochrona magicznego świata

Lokalizacja

Miasto Urbem

Kontrolowane przez

Roderick Scamander

Sanctum Urbeus - siedziba Rodericka Scamandera, Najwyższego Czarodzieja. Znajduje się na przedmieściach Urbem. Została założona w momencie, gdy Sorcerer Supreme zasłynął z przechytrzenia Abbadona Blackagara i wyniszczenia jego organizacji przestępczej. 

Sanctum Urbeus to ogromna posiadłość, posiadająca wiele pomieszczeń, w któych znajdują się magiczne artefakty o potężnej sile, dlatego też podczas nieobecności maga, obronę nad sanktuarium w Urbem sprawuje jego pomocnik - Akashi

OpisEdytuj

Posiadłość Scamandera znajduje się na przedmieściach stolicy. Jest ona ogromna i sprawia wrażenie zwykłego, ekscentrycznego domu, jednakże jest on wypełniony magicznymi artefaktami, bronią, recepturami magicznymi każdego rodzaju. W obawie o utracenie tego, Akashi pilnuje domu podczas nieobecności właściciela. Wg. samego Scamandera, Sanctum Urbeus posiada dziesięć pokojów gościnnych, dwie łazienki, salon, kuchnię, piwnicę z systemem tuneli i portali międzysektorowych oraz pomieszczenia z magiczną zawartością, jak i główne centrum dowodzenia na samej górze, w którym Roderick ma obraz i podgląd na cały magiczny świat. 

Tylko magowie znający odpowiednie hasło mogą dostać się do środka. Niemożliwa jest też bezpośrednia teleportacja, gdyż może zakończyć się uwięzieniem w ścianie, albo zesłaniem do Nieistotnego Wymiaru i śmiercią. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki