FANDOM

Sakuya.png
Sakuya Shiba
Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Kobieta.png Kobieta

Kolor włosów

Czarne

Kolor oczu

Żółte

Status profesjonalny
Przynależność

Akademia Czar i Magii Kwitnących Kwiatów Wiśni "Sakura"

Zawód

Uczennica

Baza operacyjna

Akademik Łapa Niedźwiedzia

Status personalny
Status

Aktywna

Krewni

Mark Shiba (ojciec)
Rin Shiba (ciocia)
Ken Dragneel (wujek)
Adrian Dragneel (kuzyn)

Magia
Magia

Magia Zabójcy Feniksów Wichury

Pierwsze wystąpienie
Seria

Wyzwanie Feniksa

Debiut

Rozdział 2 (cameo)
Rozdział 4

Galeria obrazów
Sakuya Shiba to jedna ze studentek 109 Rocznika Sakury oraz rezydentka akademika Łapa Niedźwiedzia. Jej mentorem jest Adrian Dragneel.

Jest córką Marka Shiby, oraz bratanicą Rin Shiby i Kena Dragneela, a zarazem kuzynką ich syna Adriana Dragneela. Jest Zabójcą Feniksów Wichury, magii tej nauczyła się w nieznany sposób. Jak każdy Zabójca Fenisków jest astmatyczką.

Jej ojciec pomimo tego iż bardzo ją kocha nie wychowywał jej, podróżował i trenował z jej kuzynem. Toteż Sakuya dołączyła do Sakury by udowodnić swoją wartość swojemu tacie.

WyglądEdytuj

Sakuya jest piękną, śliczną dziewczyną o złotych oczach. Nie jest zbyt wysoka, ale jest za to szczupła o kobiecych wdziękach dodających jej uroku. Ma wyraźny biust oraz słodki wyraz twarzy. Ma długie czarne włosy. Jest jedną z niewielu kobiecych postaci, które nie mają ciągle jeden i tej samej fryzury. W przypadku Sakuyi można wyróżnić aż 3 fryzury. Pierwsza w nich to włosy spięte w dwa warkoczyki. Druga to włosy spięte w kucyk. Trzecia polega na tym iż dziewczyna ma rozpuszczone włosy i najczęściej coś w nie wpina.

Sakuya BWF.png
Pełny wygląd Sakuyi

OsobowośćEdytuj

Sakuya jest jedną z najbardziej stabilnych (o ile nie najstabilniejszą) psychicznie i emocjonalnie postacią, jako jedyna posiadająca odrobinę zdrowego rozsądku. Zazwyczaj również boleje nad głupotą i ignorancją współtowarzyszy. Często panikuje, kiedy jej towarzysze znów wszczynają bójki. W przeciwieństwie jednak do swoich przyjaciół, Shiba jako jedyna nie jest za tym, by wszystko rozwiązywać siłą. W większości przypadków tchórzy i woli trzymać się z boku w czasie walki, jednak nigdy się nie zdarzyło, żeby opuściła swoich towarzyszy. Kiedy tylko grozi im niebezpieczeństwo, Lucy daje z siebie wszystko, by ich chronić.

RelacjeEdytuj

HistoriaEdytuj

SerieEdytuj

UmiejętnościEdytuj

Magia Zabójcy Feniksów Wichury
Air Element.jpg

Żywioł Sakuyi

to magia jaką posługuje się Sakuya. Jest to Magia Caster, rodzaj Zapomnianej Magii oraz forma Magii Zabójców Feniksów pozwalająca na przyswojenie zdolności ognistego feniksa i wykorzystania ich w walce w dowolny sposób. Magia ta obdarza użytkownika trzema niezwykłymi zdolnościami:
  • Przemianę w zwierzę (w tym przypadku feniksa)
  • Moc nadczłowieka (moc wpływająca na ciało: regeneracja)
  • Kontrolę żywiołu (władze nad powietrzem)
Sakuya Eating Air.png

Sakuya karmi się powietrzem

Magia ta poza wieloma zdolnościami niesie za sobą również skutki uboczne, Sakuya jak każdy Zabójca Feniksów ma astmę. Nie przeszkadza ona jej codziennym życiu, aczkolwiek nasila się u dziewczyny gdy ta zużyje za dużo swojej mocy. Wtedy dziewczyna zaczyna tracić kontrole nad swoich oddechem i po woli zaczyna się dusić, aż po paru minutach nie może złapać oddechu i często pada na ziemię. Wtedy też traci panowanie nad swoja formą feniksa i kontrolę nad powietrzem przez co nie może użyć go do regeneracji. Dziewczyna jest jednak w stanie odzyskać panowanie nad swoich ciałem i odrodzić się niczym feniks z popiołów poprzez pożywienie się powietrzem pochodzącym zewnątrz. Ponieważ żywioł Shiby jest wszechobecny, nie ma ona problemów z posileniem się nim (aczkolwiek musi być ono czyste, zanieczyszczone osłabia ją). Shiba dzięki temu natychmiast odzyskuje siły i ponownie może walczyć na całego.

StatystykiEdytuj

Atak
6/10
Obrona
8/10
Szybkość
4/10
Inteligencja
6/10
Moc
8/10
Suma
32/50
Urok
8/10

WalkiEdytuj

Walki Wydarzenia

CytatyEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Pomimo iż ona i Adi są w tym samym wieku, Shiba traktuje Dragneela jak starszego brata i swojego mentora.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki