FANDOM

300px
Saemon Havarian
Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Mężczyzna.png Mężczyzna

Kolor włosów

Czarne/Siwe

Kolor oczu

Zielone

Status profesjonalny
Przynależność

Zakład Nowoczesnych Technologii

Zawód

Naukowiec

Drużyna

-

Baza operacyjna

Zakład Nowoczesnych Technologii

Status personalny
Status

Aktywny

Magia
Magia

Magia żywiołów

Pierwsze wystąpienie
Seria

Cybernetyczne szaleństwo

Debiut

Rozdział 1

Saemon Havarian jest jednym z głównych bohaterów serii Cybernetyczne szaleństwo. Znany jest ze swego niezrównanego geniuszu i buntowniczego charakteru. W czasie tej serii ma 32 lata.

WyglądEdytuj

Saemon ma długie czarne włosy przeplatające się z przedwczesną siwizną zawiązane z tyłu w kucyk. Ma koło 180 centymetrów wzrostu. Jest szczupłym mężczyzną. Mimo to wygląda dojrzale. Nosi szary płaszcz i ciemnoczerwoną chustkę na szyi. Na lewej ręce ma czarny, wskazówkowy zegarek.

OsobowośćEdytuj

Od zawsze wyróżniał się na tle rówieśników. Był wyjątkowo zwinny i inteligentny jak na swój wiek. Mając 5 lat zbudował własny telefon komórkowy ze znalezionych na dworze części. Wtedy jego rodzice podjęli decyzję, aby oddać go pod skrzydła naukowców. Od tamtej pory był odcięty od świata co mocno odbiło się na jego psychice. Jest bowiem człowiekiem szybko-wpadającym w depresję.

Od najmłodszych lat był uczony posłuszeństwa i początkowo rzeczywiście starał się taki być. Wszystko się jednak zmieniło koło wieku 14 lat, kiedy dowiedział się, że rodzice wcale nie porzucili go jak mu wmawiano, ale uniemożliwiono im, pod groźbą śmierci, spotykanie się z synem. Rok później, dowiedziawszy się o zamordowaniu ojca z powodu jego usilnych prób kontaktu z nim, Saemon zmienił się w niezwykle buntowniczego człowieka. Od tamtej pory jednym z jego największych marzeń jest całkowite zniszczenie znanego wszystkim świata i nastanie wszechogarniającej anarchii.

RelacjeEdytuj

Kryspin vel Marian KatzEdytuj

no tak średnio bym powiedział

UmiejętnościEdytuj

ZwinnośćEdytuj

no tak średnio bym powiedział

PrecyzjaEdytuj

no tak średnio bym powiedział

Magia żywiołówEdytuj

no tak średnio bym powiedział

Więcej z Fandomu

Losowa wiki