FANDOM

Rogu.png
Rogue Yoake
Kanji

ろぐえ よあけ

Wymowa

Rōgu Yōku

Pseudonim

Świetlisty (明るい, Akarui)

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Mężczyzna.png Mężczyzna

Wiek

34

Data urodzin

12 lipca

Wzrost

180 cm

Waga

76 kg

Kolor włosów

Czarne

Kolor oczu

Zielone

Status profesjonalny
Przynależność

Zakon Świtu (mistrz)

Lokalizacja znaku gildii

Lewe ramię

Zawód

Mag, mistrz zakonu

Status personalny
Krewni

Dorian Yoake - pra-pra-pradziadek

Magia
Magia

Magia Białego Zabójcy Bogów

Pierwsze wystąpienie
Seria

Order of the Dawn

Rogue Yoake (ろぐえ よあけ, Rōgu Yōku)- Szósty mistrz Zakonu Świtu, jednocześnie najsilniejszy mag w zakonie. Znany jest w całym Patriamie, nazywany jest Świetlistym (明るい, Akarui). Jest on Białym Zabójcą Bogów.

WyglądEdytuj

Rogue wygląda młodo, jest mężczyzną o czarnych włosach i zielonych oczach. Pomimo jego osobowości (o niej poniżej) jego wyraz twarzy jest zazwyczaj ponurawy, lub jakby był wściekły.  Jego włosy mają kolor czarny i są "poszarpane".  Symbol zakonu Yoake'go znajduje się na jego lewym ramieniu.

UbiórEdytuj

Mistrz zakonu ubiera najczęściej granatowo-białą kamizelkę nałożoną na złotawą bluzę. Do tego ma ubrane biało-czarne spodnie i ciemne buty. Czasami zdarza się, że jego ubiór składa się z czarnych butów i spodni, białego bezrękawnika i kamizelki z futrem w kolorze granatowym.

OsobowośćEdytuj

Osobowość młodego mistrza charakteryzuje się wysokim poczuciem humoru i przyjaznym nastawieniem do ludzi, pomimo jego charakterystycznego spojrzenia. Stosuje on pewne zasady, które stara się również "wpoić" członkom zakonu. Tymi zasadami są: niesienie pomocy potrzebującym, traktowanie "zakonników" jak przyjaciół, a nawet własną rodzinę, karanie "podszywaczy" czy bezwzględne eliminowanie zła. Nigdy nie pozostaje obojętny wobec czyjejś krzywdy.

HistoriaEdytuj

Rogue Yoake urodził się w roku X1046 w Orpheusie jako syn piątego mistrza - Shirou Yoakego. Nauczył on Rogue'go swojej magii Zabójcy Bogów.

Swoją sławę zawdzięcza wielokrotnym zwycięstwom na wielu turniejach magicznych i dokonywaniu niemożliwego. Chodzą również plotki, jakoby chłopak pokonał złego boga i odebrał mu moc.

W X1074, w wieku 28 lat przejmuje obowiązki mistrza zakonu po tym, jak jego ojciec przedwcześnie umiera przez agresywnego wirusa serca. W tym samym roku zostaje mianowanym Królem Południa. Dwa lata później proponuje Matsu Sharpowi wstąpienie w szeregi zakonu, gdy ten pojawił się w pobliżu jego siedziby.

FabułaEdytuj

Spokojnie, tu się coś pojawi, wkrótce :P

MagiaEdytuj

Rogue posługuje się Magią Białego Zabójcy Bogów, która umożliwia mu korzystanie z mocy, jakie posiadają (lub posiadali) biali bogowie. Ataki Białego Zabójcy Bogów, pomimo nazwy są barwy czarno-szarej, podobnie jak w przypadku innych Zabójców Bogów. Ponadto, jako Biały Zabójca Bogów, może jeść i pochłaniać wszystko, co ma związek ze światłem lub z czymś białym (w tym broń białą i rzeczy koloru białego). W dalszym etapie rozwoju pozwala użytkownikowi na przemienienie się w "człowieczą" postać Białego Boga. Rogue odziedziczył tą magię od swojego ojca, który również posługiwał się zaklęciami Białego Boga.

RelacjeEdytuj

PóŹnIeJ

CiekawostkiEdytuj

  • Przypomina Stinga Eucliffe z Sabertooth.
  • Jego magia również jest dosyć podobna do tej używanej przez Stinga. Różnica polega na tym, że Rogue jest Zabójcą Bogów, a Sting Zabójcą Smoków.
  • Podobnie jak jego przodkowie, odziedziczył magię Zabójcy Bogów po ojcu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki