FANDOM

Roderick Scamander New.jpg
Roderick Scamander
Pseudonim

Sorcerer Supreme (Najwyższy Czarodziej)
Rodey

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Mężczyzna.png Mężczyzna

Wiek

45 lat

Data urodzin

22.10

Wzrost

190 cm

Waga

89 kg

Kolor włosów

Czarne

Kolor oczu

Niebieskie

Status profesjonalny
Przynależność

Dragon Tale
Akademia Mistycyzmu ''Sah-Manoi'' (dyrektor)
Scamander Corporation

Lokalizacja znaku gildii

Lewe przedramię

Zawód

Naukowiec, Inżynier, Przedsiębiorca, Multimiliarder, Mag

Drużyna

Dragoni (współpracuje z nią)

Baza operacyjna

Sanctum Urbeus
Siedziba Gildii Dragon Tale

Status personalny
Status

Aktywny

Krewni

Luke Reyes (podopieczny)
Adrian Dragneel (podopieczny)

Magia
Magia

Magia Wymiarów
Magia Oka Nihileni
Magia Binarna

Broń

Oko Nihileni

Roderick Scamander, a właściwie Roderick Percival Scamander (ロデリックパーシバルスキャマンダー, Roderikku Pashibaru Sukyamanda) - jeden z najpotężniejszych magów na świecie, zwany również Sorcerer Supreme (Najwyższym Czarodziejem). Ekscentryczny multimiliarder, filantrop, playboy, a przede wszystkim jedna z najbardziej kojarzonych osób na całym świecie.

Były właściciel Scamander Corporation oraz dawny uczeń Przedwiecznego. Po śmierci mentora przejął częściowo władzę nad szkołą, w której praktykował magię, a następnie założył własną siedzibę w Urbem, nazywając ją Sanctum Urbeus, która miała za zadanie mieć podgląd na cały magiczny świat i rzeczy z nim związane, a jednocześnie wykrywać niebezpieczeństwo. Władzę nad firmą przejęła jego wspólniczka, a on skupił się na swoim nowym obowiązku, który sam określił powołaniem. Od niedawna współpracuje z Aurorami, którymi w pewnym sensie dowodzi. 

Od dwudziestu pięciu lat jest członkiem gildii Dragon Tale, której jest Asem i to tutaj zdał egzaminy na Maga Klasy S. Jest również jednym z założycieli Dragonów, z którymi od czasu do czasu współpracuje i pełni funkcję mentora. Zasłynął z przechytrzenia Abbadona Blackagara i przyczynił się do jego ucieczki na wiele lat.

WyglądEdytuj

OsobowośćEdytuj

HistoriaEdytuj

Magia i UmiejętnościEdytuj

StatystykiEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Jest jednym z najpotężniejszych magów na świecie.
  • Wzorowany jest na doktorze Stephenie Strange'u oraz Tonym Starku (postaci z uniwersum Marvel Comics). Drugie imię Percival inspirowane jest drugim imieniem Albusa Dumbledore'a, natomiast naziwsko jest ukłonem w kierunku Newtona Scamandera. Obie te postaci należą do uniwersum Harry'ego Pottera. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki