FANDOM

'Raiden Akechi (雷電, '明智)- Przybysz z przeszłości. Jego pochodzenie sięga czasów o 20 lat wstecz niż ma to miejsce w CoM. Wszelkie informacje na jego temat dopiero ujrzą światło dzienne, gdy zadebiutuje.

OsobowośćEdytuj

Nieustępliwy, skrupulatnie dąży do zamierzonego celu.  Wielki wpływ na jego światopogląd ma wojna, którą zastał mając jeszcze zaledwie 5 lat. Dorastał pod dyktaturą Gerarda  Monroe do momentu gdy osiągnął wiek 15 lat. Dołącza wtedy do ruchu oporu i przeprowadza daremne, ale nadal działania przeciw rządzącemu tyranowi. Przez kolejne 3 lata jego życia z 20-osobowej grupy przypadającej na owy ruch oporu ostaje się tylko piątka, która nadomiar tego rezygnuje, na rzecz skupienia się głównie na ochronie własnych rodzin. Raiden nie mogąc przeboleć uczucia bezsilności zaczyna myśleć o rzuceniu się na głęboką wodę. Jednak gdy przeprowadził już wszystkie potrzebne w jego mniemaniu przygotowania, cały jego sposób postrzegania sprawy uległ zmianie, gdy w "czystce" zarządzonej przez "rząd" wśród setki zabitych była też jego siostra, ostatni żywy członek rodziny. Od tego czasu trenował w specjalnych zakamarkach, wylewając z siebie więcej niż durne 7 poty, ale to nie jedyne co ćwiczył. Szybko staje się skrytobójcą w czarnym stroju oraz mieczem 1-ręcznym, który sam wykuł za pomocą ojcowską ręką niegdyś napisanej instrukcji. Mimo iż efekt jego pracy spełnia oczekiwania, to jednak nadal nie wystarcza. W końcu dochodzi do wniosku, że wciąż może stworzyć świat, w którym ta bezlitosna wojna nie będzie miała miejsca, nawet jeśli to oznacza zaburzanie czasoprzestrzeni poprzez podróż w czasie.

HistoriaEdytuj

Urodzony za granicami miasta, w lesie. Później jednak jego rodzinie udaje się pozyskać lokum na stałe, w spadku po zmarłym krewnym. Niewiele pamięta jednak z tego szczęśliwego życia. Gdy osiagnął wiek 4 lat urodziła mu się siostra - Rue. Rok później cały kraj zastała wojna, krwawa i bezlitosna. Lata od 5 do 14 lat przypadają na życie pod ciągłymi kontrolami, haraczami i innymi przejawami tyranii. Lata 15-18 to wierna służba w ruchu oporu. Gdy grupa ta rozpada się, decyduje się na podróż do przyszłości, by zapobiec wojnie chociażby w jednym świecie.

Umiejętności.Edytuj

Magia Złotego Zabójcy Bogów - Magia  będąca tak naprawdę kolejnym szczeblem w rozwijaniu magii Lodowego Zabójcy Bogów. Wymaga to niebywałej ilości czasu poświęconego na ciężki trening, oraz wszelkie inne sposoby na hartowanie ciała, jednak nie jest to niemożliwym. Magia obecnie opisywana tak naprawdę jest 2-żywiołowa. Z jednej strony światło, a z drugiej lód.

ZaklęciaEdytuj

Miecz Heliosa - Ostrze Raidena pokrywa się złotą poświatą. Staje się też ostrzejsze i siła jaką trzeba włożyć by zadać cios śmiertelny diametralnie spada.

Światło osądu - Obie ręcę wystawione z początku jak na ukrzyżowaniu. Po zebraniu energii obie ręce zostają złączone i wystrzelony z bestialską siłą i prędkością zostaje obszerny strumień energii, który nie dość że jest śmiertelny, to przedtem ma wielką szansę na oślepienie wroga.

Świetlne działo - Zaserwować przeciwnikowi można go za pomocą jednej ręki, czy obu. Zależnie ile chce się włożyć energii w atak i z jaką prędkością ma zostać wystrzelony. Siła ataku nie jest wysokich lotów, często używane jest w celu odwrócenia na chwilę uwagi od swojej osoby.

Zesłannik Niebios- Nazewnictwo przypisane spowiciu się przez użytkownika  aurą składającą się na 2 części. Światło, oraz lód, zupełnie jak w przypadku Smoczego Wojownika u Xandreda.

Duchowe Ostrze -  Nic innego jak wytworzenie w jednej z rąk ostrza, również śmiertelnie niebezpiecznego. 

Bicz Zeusa - Użytkownik splata obie ręce i następuje ekspozja światła na całym terenie wokół w promieniu 100 metrów. Ofiary zostają boleśnie oślepione średnio na 10 minut.

Zaklęcia ZaawansowaneEdytuj

Styks - Obie ręcę ponownie zostają splecione, jednakże tutaj w innym ułożeniu. Wystrzelić tym sposobem można wielki, śmiertelnie niebezpieczny jak i szybki promień niosący za sobą tylko śmierć, paląc wszystko na swojej drodze.To jak atak jest silny jest niestety zależne od czasu poświęconego na "uzupełnienie" mocy ataku do maksimum.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki