FANDOM

LauraShinigami.png
Pogromczyni
Informacje
Rodzaj

Magia Caster

Typ

Podmiana

Użytkownicy

Laura Knight

Pogromczyni to rodzaj Magii Caster oraz forma Podmiany, bazująca na formie arsenału pogromców. 

OpisEdytuj

Magia umożliwiająca użytkownikowi na przechowywanie przedmiotów w alternatywnej przestrzeni i wymienianie go na inny przedmiot w dowolnym momencie, co daje im dużą elastyczność i niepowtarzalność. Jedynym znanym użytkownikiem posługującym się tym rodzajem magii jest Laura Knight. Ponieważ Laura jest czwartym Zwierzchnikiem Magii, jest niezwykle potężna, dlatego też z pomocą Rodericka Scamandera utworzyła własną nieograniczoną przestrzeń, nazywaną Rycerskim Wymiarem, gdzie przechowuje przedmioty, którymi posługuje się podczas walki, tzn. zbroje i broń.

W tym przypadku, nie istnieje coś takiego jak ograniczone przechowywanie przedmiotów we własnej przestrzeni. W dodatko magia nie jest wielce potężna - o potędze danego zaklęcia, bądź zbroi świadczy posiadany przez użytkownika zaawansowany arsenał oraz jego zdolności bojowe.

Ponieważ większość przekracza limit posiadanego arsenału w przestrzeni, Laura opiera swoją magię nie tylko na tych włąśnie przedmiotach, ale też własnym stylu walki, który w zasadzie sprawia, że magia Podmiany jest efektywniejsza, a sama w sobie nie jest zbytnio potężna. W Rycerskim Wymiarze znajdują się zaawansowane bronie oraz zbroje, służące do różnych typów walki i zastosowań bojowych (np. Rycerz, bądź Pogromca). Siła zależy od solidności broni, czy zbroi jak i samych zdolności walki wręcz uźytkowniczki. 

ZbrojeEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki