FANDOM

Paula.png
Paula Senju
Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Kobieta.png Kobieta

Kolor włosów

Brązowe

Kolor oczu

Zielone

Status profesjonalny
Przynależność

Akademia Czar i Magii Kwitnących Kwiatów Wiśni "Sakura"

Zawód

Uczennica

Status personalny
Status

Aktywna

Magia
Magia

Zoan: Biały Tygrys
Magia Powietrza

Pierwsze wystąpienie
Seria

Wyzwanie Feniksa

Debiut

Rozdział 14

Paula Senju to jedna ze studentek 109 Rocznika Sakury. Pochodzi z wysoko postawionej Rodziny Senju.

WyglądEdytuj

OsobowośćEdytuj

RelacjeEdytuj

HistoriaEdytuj

SerieEdytuj

UmiejętnościEdytuj

Zoan: Biały Tygrys to odmiana Zoan pozwalająca na przemianę całego ciała bądź wybranych elementów w ciało białego tygrysa i nabranie typowych dla niego cech. Dodatkowo Senju zwiększa swoją szybkość, wytrzymałość i siłę.

Magia Powietrza: Magia ta daje jej użytkownikowi możliwość manipulowania otaczającym go powietrzem i używania jej jako broni. Użytkownik dostaje pełną władzę nad pierwiastkami chemicznymi zawartymi w powietrzu, dlatego może usunąć tlen z dowolnego obszaru, czy wywołać potężna eksplozję. Magia powietrza pozwala również na lewitacje siebie bądź innych osób czy przedmiotów. Aczkolwiek ilość pobieranej energii magicznej zależy od rozmiaru obiektu który chcemy poddać lewitacji.

Magię powietrza można przekształcić co umożliwia użytkownikowi generowanie, a także manipulowanie wiatrem według własnej woli. Magia ta daje dużą siłę ofensywną, umożliwiając atakować wroga na różne sposoby. Najbardziej znanym sposobem jest nadawanie wiatru właściwości tnących, objawiających się jako szybkie fale powietrza działające na średnim i dalekim zasięgu. Mogą również tworzyć wielkie podmuchy do zadawania tępych ataków i odrzucania przeciwnika na bok, a nawet huragany o różnych skalach siły, które oprócz rotacji mocy, wydają się zachowywać tnące właściwości wiatru. Mogą również wykorzystywać wiatr na sobie, np. by unosić się w powietrzu, pokonywać dalekie dystanse czy pokryć się zbroją z wiatru, zwiększając jednocześnie atak i obronę. Paula zaprezentowała zaawansowany poziom władania tą magią podczas walki z Casey Treboolem.

StatystykiEdytuj

Atak
8/10
Obrona
6/10
Szybkość
7/10
Inteligencja
8/10
Moc
6/10
Suma
36/50
Miłość do Słodyczy
10/10

WalkiEdytuj

CytatyEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Jest największa rywalką Joanny, pod względem zamiłowania do słodyczy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki