FANDOM

Parademony
Inaczej zwani

Demoniczne odpowiedniki Przewyższających
Przewyższający z innego wymiaru
Parademoniudomownicy

Charakterystyka
Podstawowe umiejętności

Ostateczna Forma Parademona

Lokalizacja

Parademonium (inny wymiar)

Parademony to rasa kotopodobnych istot, zamieszkujących Parademonium, świat w którym władzę sprawują właśnie te istoty. Są parademonicznym odpowiednikiem edolańskich Przewyższających. 

PochodzenieEdytuj

Parademony to rasa zamieszkująca wymiar, zwany Parademonium. Jest to wymiar, w którym istnieją jedynie parademony, lecz z pewnymi wyjątkami, np. groźne zwierzęta, mutanty oraz rzadki gatunek smoków, tzn. wiwerny. Kilkaset lat temu, na Ziemi mieli w zwyczaju ukrywać się w różnych miejscach na świecie, jednakże najczęściej przebywały wśród ludzi. Obecnie na Ziemi występuje prawdopdobnie jedyny przedstawiciel tej rasy, Chu.

WyglądEdytuj

Wyglądem nie różnią się zbytnio od Przewyższających. Jest to rasa demonicznych istot, które w swojej ostatecznej formie pokazują swoją ogromną siłę i przerażający wygląd. Posiadają łuskowate skrzydła przypominające smocze, lub takie, które emitują energią, związaną z ich mocami.

UmiejętnościEdytuj

Ostateczna Forma ParademonaEdytuj

Wyostrzone zmysłyEdytuj

Niesamowita prędkośćEdytuj

W Parademonium istoty te nie są tak szybkie, ponieważ i w ich wymiarze i na Ziemi panuje całkowicie inna grawitacja. To samo dotyczy siły i zwinności.

FuzjaEdytuj

Parademony posiadają unikatową umiejętność scalenia się z Archaniołami, tworząc masywnego wojownika o super sile, wytrzymałości, ulepszonym instynkcie posiadającego natychmiastową zdolność regeneracji. Przykładem takiej fuzji są Chu i Gir

CharakterystykaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Są parademonicznymi odpowiednikami edolańskich Przewyższających.
  • Są oni tym dla Tytanów Zabójców, kim są Przewyższający dla Zabójców Smoków, a Archanioły dla Zabójców Feniksów. 
  • Nie różnią się wyglądem od Przewyższających, jednak są kontrastem dla Archaniołów.
  • Ich skrzydła przypominają smocze.
  • Nazwa rasy wzięła się z rasy popleczników Darkseida, jednego z największych antagonistów w komiksowym świecie DC.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki