FANDOM

OoTDlogo

Order of the Dawn (pol. Zakon Świtu, jap. 夜明けのオーダー, Yoake no Ōdā) to seria opowiadająca o bohaterach żyjących w świecie magii.

Wstęp do fabułyEdytuj

Wydarzenia z serii rozgrywają się w świecie zwanym "Mahōterra" (魔法テッラ) - Świat magii. Jak sama nazwa wskazuje, magia jest energią, która stanowi nierozerwalną część całego bytu i przesiąka go w każdym aspekcie. Nawet najzwyczajniejsi Janusze ludzie używają magii do swoich codziennych czynności, a sama w sobie jest przedmiotem handlu, badań, walk oraz technologii.

Owy świat jest podzielony na liczne państwa, jednak system magii jest wspólny dla każdego z nich. Osoby, dla których magia jest sposobem na utrzymanie nazywa się magami, którzy zrzeszeni są w licznych zakonach. Zakonami rządzą mistrzowie, a ich najsilniejszymi ogniwami są magowie klasy Z. W każdym z nich panują inne zasady, inny podział obowiązków, inne zwyczaje. Dany mag może identyfikować się z zakonem tylko wtedy, gdy posiada na swoim ciele niepodrobiony symbol zakonu "wyrobiony" magicznie.

Głównym bohaterem jest Matsu Sharp, Zabójca Smoków Piasku. Od lat poszukuje on swojego przybranego ojca, który zaginął w nieznanych okolicznościach. Bohaterowi towarzyszy Exceed o imieniu Trolly, który jest dla niego niczym brat. Gdy dotarli do miasta Orpheus by zatrzymać się na noc, młody mag zauważył zbirów goniących bezbronnego obywatela. Samodzielnie wymierzył im sprawiedliwość, co ujrzał sam mistrz Zakonu Świtu - Rogue Yoake. Zaproponował Matsu dołączenie do słynnego zakonu, na co chłopak się zgodził. Tutaj zaczyna się nowa droga młodocianego zabójcy smoków.

Główni bohaterowieEdytuj

Later pojawi się galeria, ehehe.

Główne "organizacje"Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki