FANDOM

New Tech.png
Nowoczesna Magia
Informacje
Rodzaj

Wyższa Forma Magii

Typ

Magia Caster
Magia Przedmiotu

Użytkownicy

Różni

Nowoczesna Magia to termin wprowadzony przez Najwyższą Radę Magii w odniesieniu do nowo odkrytych bądź stworzonych ekstremalnie potężnych rodzajów magii.

OpisEdytuj

Nowoczesna Magia pod względem mocy porównywana jest do Zapomnianej Magii, a różnica między nimi polega na tym iż Zapomniana Magia to magia niegdyś rozpowszechniona, zaś obecnie istnieje zaledwie garstka jej użytkowników. Nowoczesna Magia jest jednak inna. Termin ten został stworzony w X800 roku, przez Najwyższą Radę Magii w odniesieniu do niezwykle potężnej magii, która w przeszłości była wogule nieznana a jej użytkowników było mniej niż garstka lecz dzisiaj jest rozpowszechniona na wysoką skalę.

Termin ten nadaje się w dwóch przypadkach. Pierwszym z nich jest nadanie go magii, która istniała już w przeszłości, ale dopiero teraz staje się rozpowszechniona. Przykładem takiej magii jest Zoan. Innym przypadkiem nadania statusu nowoczesnej magii jest nowo stworzona magia, tak jak w przypadku Technologicznego Tworzenia stworzonego przez Noah Storma.

Status Nowoczesnej Magii nadawany jest przez Najwyższą Radę Magii, a raczej przez jej organ: Uniwersytecką Bibliotekę Piękna i Magii. Warto jednak wspomnieć, że magia ta wciąż jest jednak w fazie testów i nieznane są jej wszystkie zastosowania jak i skutki uboczne.

WariacjeEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki