FANDOM

NRM.png
Najwyższa Rada Magii
Kanji

最高魔法評議院

Wymowa

Saikō Mahō Hyōgiin

Status profesjonalny
Przynależność

Państwo Patriam

Status

Aktywna

Najwyższa Rada Magii to jeden z patriamskich organów władzy, zajmujący się "sektorem" magii i egzekwowaniem prawa wobec magów i gildii/zakonów.

OpisEdytuj

Siedziba Najwyższej Rady Magii zlokalizowana jest w stolicy Patriamu - Pizzy. Istnieje praktycznie od początku istnienia państwa (X296). Obradami kieruje Przewodniczący wraz z dwójką wice-przewodniczących. W skład rady może wchodzić od 10 do 12 członków (licząc z Przewodniczącym i wice).

Dodatkowo, Najwyższa Rada Magii kontroluje własną armię magów, która zazwyczaj służy jako wspracie dla wojsk państwowych. Pod jurysdykcją rady są wszyscy magowie należący do legalnych gildii/zakonów, a także Jedenastka Patriamu.

W X1080, kadencja członków Rady trwa 10 lat, wybierani są przez członków Jedenastki Patriamu. Wybrani członkowie z kolei wybierają, już jako Rada Magii, jej przewodniczącego. Członek ogłoszony przewodniczącym wybiera zaś swoich wice-przewodniczących.

OrganizacjeEdytuj

Rada Magii jest najwyższą instytucją władzy w sektorze magicznym, aczkolwiek jest podzielona na wiele mniejszych organów nad którymi sprawuje pełną władzę.

CzłonkowieEdytuj

X793Edytuj

X826Edytuj

X1080Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Symbol Najwyższej Rady Magii jest prawie identyczny do symbolu Rady Magii z uniwersum Fairy Tail.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki