FANDOM

Moc Pędu.jpg
Moc Szybkości
Informacje
Rodzaj

Magia Caster

Użytkownicy

Luke Blaze
Kira Riannon

Moc Szybkości to unikalna umiejętność Zabójców Tytanów, pozwalająca na wytwarzanie prądu elektrycznego i zwiększanie swojej prędkości.

OpisEdytuj

Moc Szybkości jest rodzajem międzywymiarowej, tajemniczej energii magicznej typu Caster, która "zasila" wszystkich magów, którzy ową umiejętność przejawiają, pozwalając im wpływać na strukturę rzeczywistości, a także daje użytkownikowi zdolność poruszania się z niewyobrażalną prędkością. Energia "Mocy Pędu" pochodzi prawdopodobnie z nieklasyfikowanej jeszcze energii z innego wymiaru, aczkolwiek jest ona w pewnym sensie unikatową zdolnością Zabójców Tytanów, którzy są w stanie adaptować Moc Szybkości, która jednocześnie jest również polem energii, które otacza ich posiadaczy swoją mocą. Na stałe z energią "Speedforce" połączyli się Kira Riannon oraz właśnie Luke Blaze, który ostatnio ujawnił tę umiejętność.

Wersja Luke'a Blaze'aEdytuj

Chłopak, który poprzez zapalanie swojego ciała własnymi płomieniami i przerabiając moc jego ognia, uwalnia prąd elektryczny o żółtej barwie. Poprzez bieganie, Luke generuje mur kinetyczny, między teraźniejszością, a barierą czasu, obiawiającą się w postaci energii elektrycznej. Dzięki tej umiejętności, Blaze rozwinął szereg innych zdolności, np. przenikanie przez ściany, szybszą percepcję i reakcję, spowolniony proces starzenia się, przyśpieszenie i lepszą aktywność mózgu, bądź wprawianie cząsteczek w ruch. W dodatku Płomienisty Nephilim może uwalniać wiązki błyskawicy, które atakują przeciwnika, bądź napędzają płomienie Zabójcy Tytanów i sprawiają, że poruszają się z prędkością nadświetlną. Opracował on również drugą formę Mocy Szybkości, którą nazwał "Mocą Omegapędu", która generuje błękitne i żółte błyskawice na gorących płomieniach, aby użytkownik owej umiejętności poruszał się jeszcze szybciej. Opracowując ową Moc Omegapędu, nazwano Luke'a jednym z najszybszych ludzi na świecie, ponieważ owe "Speedforce" może mierzyć się z Mocą Prędkości Adriana Dragneela, jednak między obiema formami jest wiele przeciwieństw, które wpływają na ostateczny wynik.

Wersja Kiry RiannonEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki