FANDOM

Orfełus.jpg
Miasto Orpheus
Kanji

オルフェウス

Wymowa

Orufeusu

Informacje
Typ

Metropolia naukowa

Lokalizacja

Na południowym wybrzeżu Patriamu

Kontrolowane przez

Państwo Patriam
Prezydent Orpheusu

Przynależność

Państwo Patriam

Miasto Orpheus to ogromna metropolia oraz jedno z największych miast w całym Patriam. Jest miastem portowym i najbardziej znanym na świecie ośrodkiem naukowym. To w tym mieście swoją działalność prowadzi Zakon Świtu.

OpisEdytuj

Orpheus zlokalizowany jest na wschodnim wybrzeżu południowego morza. Na obrzeżach metropolii znajduje się siedziba Zakonu Świtu - potężna rezydencja będąca domem dla każdego członka zakonu.

Miasto to wykorzystuje w życiu codziennym najbardziej zaawansowane technologie. Potwierdza to chociażby obecność głównej siedziby Hex-Tech Industries, dominanta rynku Tairiku w dziedzinie technologii. To tutaj koncern wybudował największe wytwórnie urządzeń technologii magicznej.

System edukacji w Orpheusie od dawna jest uważany za najwyższy w Patriamie. Tutaj znajdują się najlepsze szkoły i uczelnie w kraju, a ich uczniowie/studenci od kilkadziesięciu lat osiągają to, czego nie dają rady osiągnąć uczniowie z innych miast.

Metropolia jest również ośrodkiem aktywnym handlowo - znajdują się tu trzy lotniska, cztery porty i rozbudowana sieć stacji kolejowych i wiele biurowców.

W pobliżu Orpheusu znajduje się Obóz Uczestników Turnieju Trójmagicznego "Elysium" na plaży zwanej Santa Beton. Obóz jest zarządzany przez władze metropolii i Najwyższą Radą Magii.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki