FANDOM

Saga Zimowego Słońca
Tytuł po angielsku

Winter/Sun

Kanji

冬/日

Wymowa

Fuyu/hi

Informacje
Seria

Magia i Krew

Rozdziały

17 (łącznie)
15 (bez fillerów)

Inne sagi

Kilku członków gildii wyrusza na misję do miejsca, gdzie wiecznie panuje zima. Ich celem jest zaprowadzenie ładu w tamtym miejscu, opanowanym przez kilku potężnych magów, terroryzujących mieszkańców. Zachodzą jednak nieprzewidziane okoliczności, przez co każdy ma okazję się wykazać, aczkolwiek misja okazuje się być trudniejsza niż się spodziewano...

W tej sadze wdrożone zostają Formy Królewskie i wyjaśnione zostaje po części ich działanie.

Rozdziały Edytuj

Części uzupełniające po Sadze I, by uniknąć drastycznego przeskoku w czasie:

Właściwa część Sagi II:

Przebieg Edytuj

Alert.png
Ta sekcja na stronie zawiera mnóstwo spoilerów. Zalecana ostrożność w lekturze.

Rozdziały 14-16 Edytuj

Dragoni tworzą sztuczną prawdziwą zimę na terenie Urbem z okazji nadchodzącego roku Y350, na który przyjeżdża El Vulcanica. Klimat sprzyja rozwojowi miłości, przez co powstają trzy związki: Yarato z Lirią, Luka z Niki oraz Adriana z Asią. Mija kilka miesięcy, aż grupka pięciu Dragonów, wraz z nowo przybyłą do miasta kuzynką Luka, Kirą Riannon wyruszają na misję pozbycia się rzekomego 'smoka', który okazuje się być bazyliszardem większym. Podczas treningu Shiri poznaje nową technikę, jaką jest stworzenie Shintori. Sytuacja staje się skomplikowana i powiązana z działalnością mafiozy, Himbusa Hatake, którego sprawą zajmuje się Yarato, co wikła go w kolejną sprawę: Minasa Volara.

W międzyczasie Peter, Xandred, Viridi, Kira oraz Rex zostają oddelegowani na misję wyruszenia na północ w celu zbadania sprawy potencjalnie mogącej dotyczyć maga dysponującego Królewską Magią Lodu.

Rozdziały 17-30 Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki