FANDOM

Main Phoenix Slayer
Magia Zabójcy Feniksów
Informacje
Rodzaj

Zapomniana Magia

Typ

Magia Caster
Magia Żywiołów

Użytkownicy

Mark Shiba
Adrian Dragneel
Peter Evans
Adrian Shane
Kushina Uchiha
Yosuke Godawa
Sakuya Shiba
Mateusz Sharp

Magia Zabójcy Feniksów to Zapomniana Magia, magia typu Caster, odmiana Magii Żywiołów, oraz unikatowa forma Magii Zabójców pozwalająca na przemianę, kontrolę oraz regenerację poprzez jedzenie żywiołu którym się włada. Użytkownikami tej magii są Zabójcy Feniksów.

HistoriaEdytuj

Magia Zabójcy Feniksów to jedna z najstarszych form Zapomnianej Magii, a jej powstanie szacowane jest na rok X200. Więcej informacji na temat jej genezy nie jest znane.

OpisEdytuj

Kontrola ŻywiołuEdytuj

Przemiana w ZwierzeEdytuj

Moc NadczłowiekaEdytuj

StyleEdytuj

Pierwsza GeneracjaEdytuj

Pierwsza Generacja to określenie Zabójców Feniksów, którzy swoje zdolności nabyli poprzez naukę Magii Zabójcy Feniksów.

Druga GeneracjaEdytuj

Druga Generacja to określenie Zabójców Feniksów, którzy swoje zdolności nabyli poprzez wszczepienie w swoje ciała lacrimy zawierającej w sobie moc Magii Zabójcy Feniksów.

AstmaEdytuj

Efektem ubocznym korzystania z Magii Zabójcy Feniksów jest uaktywniająca się w momencie wyczerpania energii magicznej, astma. W momencie gdy użytkownik dozna ataku astmy i zaprzesta wszelkiej ciężkiej pracy fizycznej na rzecz odpoczynku atak będzie lżejszy, a powstrzymać go może regeneracja mocy magicznej poprzez pożywienie się elementem, którym się włada pochodzącym z zewnątrz. Niestety jednak gdy w momencie napadu duszności użytkownik nie zaprzestanie przemęczania się atak astmy może być na tyle silny by zacisnąć serce i spowodować natychmiastową śmierć użytkownika. Szacuje się iż z tego powodu, na przestrzeni wieków zginęło około 69% użytkowników tej magii.

Zabójcy FeniksówEdytuj

InneEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • O ile partnerami Zabójców Smoków są Exceedy, a partnerami Zabójców Tytanów są Parademony o tyle partnerami Zabójców Feniksów są Archanioły.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki