FANDOM

Black Armor.jpg
Magia Zabójcy Bogów
Kanji

滅神魔導士 (ゴッドスレイアー)

Wymowa

Metsujin Madoshi (Goddo Sureiā)

Informacje
Rodzaj

Zapomniana Magia

Typ

Magia Caster

Użytkownicy

Xandred Murata
Benjamin Luu

Magia Zabójcy Bogów to odmiana Magii Zabójców pozwalająca na władanie mocą żywiołów i wykorzystania jej do zabijania bogów. Jest uznana za najpotężniejszą formę Magii Zabójców w hierarchii.

OpisEdytuj

Jest to forma Antycznej Magii w której użytkownik jest w stanie osiągnąć moc "Boga", za pomocą specjalnych żywiołów. Niektóre rodzaje magii Zabójcy Bogów można wyczarować z ciała i wykorzystać do różnych celów, głównie do walki. Mówi się, że przy użyciu tej magii można zdołać zabić "Bogów". Ponadto barwa żywiołu u każdego Zabójcy Bogów ma czarny odcień, niezależnie od tego, co to może być. Jednakże, kolor drugorzędny może być różny (u Magii Ognistego i Niebiańskiego Zabójcy jest to fiolet, a u Zabójcy Błyskawicy żółty). Chociaż nie wiadomo jak można nauczyć się Magii Zabójcy Bogów, jedną taką opcją może być, że Chelia Blendy nauczyła się jej z książek.

Podobnie do Magii Zabójcy Smoków użytkownicy magii zabójcy Bogów mogą zjeść żywioł ale również mogą wykorzystać go do walki. Okazuje się jednak, że Magowie Magii Zabójcy Smoków nie mogą zjeść "Boskiego" żywiołu który został stworzony przez Magię Zabójcy Bogów, chyba że Zabójca Smoków opróżni swoją magiczną moc celu wchłania żywiołu Zabójcy Bogów.

WariacjeEdytuj

Dopisz, jeśli brakuje jakiejś formy Bożej Magii!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki