FANDOM

Angels.png
Magia Zabójcy Aniołów
Informacje
Rodzaj

Zapomniana Magia
Zaklinanie (Wzmocnienie)

Typ

Magia Caster
Magia Żywiołów

Użytkownicy

Kushina Uchiha

Magia Zabójcy Aniołów to jedna z najpotężniejszych form Magii Zabójców pozwalająca na wykorzystywanie siły żywiołów do walki z aniołami.

OpisEdytuj

Mówi się iż magia ta powstała w najdawniejszych czasach do walki z upadłymi aniołami. Aczkolwiek ludzie zwrócili się przeciwko dobrym aniołom i od tamtej pory stali się znani jako Zabójcy Aniołów.

Użytkownicy tej magii są w stanie pokrywać swoje ciało niezwykle potężnymi formami żywiołów, których barwa jest biała. Nieznana jest jednak aktualnie ich siła.

Inną zdolnością Zabójców Aniołów jest tak zwany atrybut. Jest to określenie super mocy, którą zyskuje użytkownik wraz z magią. Owe moce są zazwyczaj określeniem zdolności nadludzi, a aktywuje się je poprzez wypowiedzenie jej nazwy w języku łacińskim.

Magia Zabójcy Aniołów jest jedną z najpotężniejszych form magii jakie kiedy kol wiek powstały. Aczkolwiek moc ta pochodzi od istot przewyższających wszelkie ziemskie gatunki to też używanie jej pochłania wiele sił witalnych użytkownika, co w efekcie może skutkować jego śmiercią. Istnieje tylko jedna generacja Zabójców Aniołów, a sposobem na opanowanie tej magii jest tylko i wyłącznie nauczenie się jej od anioła.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki