FANDOM

Knight
Magia Rycerzy Tworzenia
Kanji

騎士形成魔法

Wymowa

Kishi Keisei Mahō

Informacje
Rodzaj

Zapomniana Magia
Zaklinanie

Typ

Magia Caster
Magia Żywiołów

Magia Rycerzy Tworzenia to Zapomniana Magia stworzona jako równowaga dla Magii Zabójców.

OpisEdytuj

Magia ta powstała niedługo po stworzeniu Magii Zabójców jako jej przeciwieństwo pozwalające zapewnić równowagę w naturze. O ile Magia Zabójców stworzona jest do niszczenia o tyle Magia Rycerzy Tworzenia stworzona jest do rekonstrukcji świata. Obecnie jest to Zapomniana Magia o której mówi się, że to właśnie z niej powstała Magia Tworzenia.

Podobnie jak Zabójcy, Rycerze Tworzenia są w stanie regenerować swoją moc poprzez jedzenie żywiołu, którym władają, aczkolwiek w przeciwieństwie do Zabójców którzy pokrywają swoje ciało żywiołem, Rycerze Tworzenia wpływają na swoje otoczenie. Są w stanie pokrywać żywiołem którym władają swoje otoczenie oraz dowolnie nim manipulować.

Sama sekwencja rzucania zaklęć jest zupełnie inna. Przykładowo w przypadku Ognistego Zabójcy Smoków by nazywa on swoje zaklęcie Ryk Ognistego Feniksa. Rycerz Tworzenia ma o wiele bardziej skomplikowaną formułę. Musi wypowiedzieć czasownik odzwierciedlający swoje zaklęcie a następnie nazwę swojej magii. np. Rządź Lodowy Rycerzu Tworzenia (tworzy fortecę z lodu).

Armor KnightEdytuj

Jest to odpowiednik Smoczej Siły u Rycerzy Tworzenia. Jest to druga, pełna i prawdziwa forma Magii Rycerzy Tworzenia, którą jest w stanie opanować jedynie 1% użytkowników tej magii. Jest to urzeczywistnienie swojej osobowości, swojego istnienia za pomocą magii. Po uwolnieniu owej formy, magia rycerza przyjmuje kształt ogromnej broni, zamienia się w zbroję pokrywającą użytkownika bądź tworzy inny wielki efekt.

WariacjeEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki