FANDOM

Zagięcie.jpg
Magia Obserwacji
Informacje
Typ

Magia Caster
Magia Oczu

Użytkownicy

Inuictus Rex

Magia Obserwacji to magia typu Caster oraz odmiana Magii Oczu, która obdarza użytkownika mocą widzenia wszystkiego.

OpisEdytuj

Użytkownik tej magii zostaje obdarzony mocą widzenia. Magia ta pozwala użytkownikowi dostrzec najmniejszy detal. Oglądać to co było, jest i możliwe, że będzie.

Obserwacja pozwalająca użytkownikowi przewidzieć, w którym kierunku poruszy się przeciwnik oraz w jaki sposób zaatakuje. Poziom widzenia zależy jednak od siły użytkownika. Przykładowo Rex ma szersze możliwości jak to, że potrafi wyśledzić co dzieje się w konkretnym pomieszczeniu w akademiku, będąc w zupełnie innym pomieszczeniu. Oznacza to, że użytkownicy tej magii mają swojego rodzaju moc prekognicji. Prawdopodobnie użytkownicy potrafią też czytać w myślach.

Za pomocą Obserwacji można także poznać częściowo siłę przeciwnika. Określić czy jest silniejszy czy słabszy od danej osoby. Dzieje się tak poprzez aurę, którą roztaczają magowie. Wielkość i gęstość aury odzwierciedla poziom mocy użytkownika. Aczkolwiek silniejsze osoby jak Sebastian Uchiha są w stanie kontrolować swój poziom aury.

Słabością tej magii jest to, że efekty w walce są zależne od naturalnego refleksu użytkownika. Oznacza to, że nawet gdy użytkownik jest w stanie odczytać wszystkie planowane ruchy przeciwnika, ale reaguje za wolno, to w chwili gdy wróg przewyższy go szybkością jest wtedy w stanie zadać mu ciosy. Przewidywany obraz zamazuje się również przy kontakcie z kamieniem magicznym automatycznie blokującym wszelka magię.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki