FANDOM

Dark Magic.jpg
Magia Ciemności
Informacje
Rodzaj

Magia Caster
Magia Przedmiotu

Typ

Magia Żywiołów

Użytkownicy

Różni

Magia Ciemności to Magia Caster oraz forma magii Żywiołów wykorzystujący element ciemności.

OpisEdytuj

Magia Ciemności pozwala manipulować i kontrolować destrukcyjną Czarną Magię. Fizyczną formę wykorzystuje do niszczenia obiektów, blokowania ataków przeciwników i zbieranie rzeczy. Kolor Magii waha się od różnych użytkowników (czerwony, fioletowy, czarny, zielony, itp.). Ataki najczęściej kształtują się w postaci nieziemskich zjaw, które można wykorzystać do różnych zaklęć w postaci tornad i promieni. Duchy mogą być używane nawet do duszenia wrogów. Prócz niszczącej i raniącej mocy, niektóre ataki mogą także powodować inne, czasem niemoralne efekty, jak np.: anulowanie zaklęć przeciwnika (Zagłada Duszy), wysysanie duszy oraz usuwanie istnienia przeciwnika (Geneza Zero).

Magia ta jest bardzo szkodliwa, ponieważ ma ona tendencje do uzupełnienia złowrogiej natury jej użytkowników. Magia ta może być kontrolowana podobnie jak inne magie żywiołów. Przykładem takiej osoby jest Simon, który kontroluje ciemność i cień na danym obszarze, zalewając go ciemnością czarną jak smoła, w tym jego samego. Naturą tej Magii jest to, że jest słaba przeciwko Magii Światła.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki