FANDOM

Shane Electricy.png
Magia Błyskawicy
Kanji

雷系各種魔法

Wymowa

Kaminari Kei Kakushu Mahō

Informacje
Rodzaj

Magia Caster
Magia Przedmiotu

Typ

Magia Żywiołów

Użytkownicy

Adrian Shane
Frank Coller

Magia Błyskawicy to typ Magii Żywiołów, pozwalający na władanie jednym z pięciu podstawowych żywiołów, w tym wypadku błyskawicy. Magia ta występuje w formie Magii Caster jak i w formie Magii Przedmiotu.

OpisEdytuj

Pozwala ona na na wykorzystanie pioruna i elektryczności. Dans jest w stanie stwarzać stwarzać ogromne ilości błyskawicy ze swoich ciała i manipulować nimi. Jednakże w odróżnieniu od innych typów Magii Żywiołów, Dans jako użytkownik Magii Błyskawicy jest wystarczająco zdolny by również wytwarzać błyskawicę z lokalizacji bardzo oddalonej od niego, bądź przyzwać pioruny z nieba. Coller wytwarza błyskawicę za pomocą dziesięciu kos.

Ataki pioruna funkcjonują przez porażenie przeciwników do różnych stopni i są to zaklęcia potrafiące całkowicie sproszkować wrogów, z powodu niezwykle wysokiego napięcia elektrycznego. Z powodu wysokiej liczby wyprodukowanych piorunów podczas użytku, błyskawice również mogą być odpowiednio wykorzystane przez moment, powodując utratę wzroku u przeciwników.

Użytkownik jest w stanie pokryć się piorunem dzięki czemu zwiększa swoją siłę do monstrualnego poziomu oraz nabiera niesamowitej prędkości. Dans włada żółtą błyskawicą. Natomiast Frank włada zieloną błyskawicą. Frank za pomocą wytwarzanej elektryczności włada dziesięcioma specjalnymi kosami.

ZaklęciaEdytuj

Zaklęcia AdrianaEdytuj

Blitz Shane.png
Blitz
Harpun.png
Harpun Niebios
Dans Flash.png
Młot Thora

Zaklęcia ColleraEdytuj

Kosa Strzał.png
Manipulacja Kosami (Nienazwane)
Porażenie.png
500 Voltów
Wolves.png
Volves
Zakręcony Piorun.png
Magna Revolta

Zobacz takżeEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki