FANDOM

Magia żywiołów
Informacje
Typ

halp xD

Użytkownicy

Kryspin vel Marian Katz
Saemon Havarian

Magia Żywiołów to specjalny rodzaj magii powstały w wyniku eksperymentu Saemona Havariana. Pozwala ona użytkownikowi na panowanie nad żywiołami w jego otoczeniu.

OpisEdytuj

Panowanie nad żywiołami opiera się na opanowaniu i skupieniu. Poprzez ruchy ciała uzyskuje się możliwość wpływania na dany żywioł.

PowietrzeEdytuj

Użytkownicy żywiołu powierza są w stanie wytwarzać wokół siebie małe tornada poprzez rozstawienie swoich rąk. Typowy atak strumieniem powietrza można uzyskać jedynie poprzez stworzenie owego strumienia za pomocą dynamicznego ruchu swojego ciała. Z tego też powodu ataki takiego strumienia można wykonać jedynie poprzez "uderzanie".

ZiemiaEdytuj

Użytkownicy żywiołu ziemi kontrolują swój żywioł napinając muskuły. Ich zdolność do panowania nad ziemią jest bowiem uzależniony od siły i wytrzymałości ich ciał, które obarczane są ciężarem ziemi kontrolowanej przez maga - nawet mimo kontrolowania ziemi na odległość.

WodaEdytuj

Użytkownicy żywiołu wody dzięki opływowym ruchom ramion są w stanie kontrolować każde źródło wody w pobliżu, a przy odpowiedniej temperaturze i umiejętnościach mogą tę wodę zamrażać.

OgieńEdytuj

Użytkownicy tego żywiołu walczą w inny sposób niż wyżej wymienieni. Co prawda mogą kontrolować pobliski ogień, jednak ich głównym atutem jest możliwość tworzenia ognia poprzez własne emocje. Ogień jest ich emanacją, dlatego silniejsze ich przeżywanie wzmacnia siłę ognia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki