FANDOM

Laska
Laura Knight
Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Kobieta Kobieta

Data urodzin

175 cm

Wzrost

55 kg

Kolor włosów

Czarne

Kolor oczu

Różowe

Status profesjonalny
Przynależność

Siedmiu Zwierzchników Magii

Zawód

Mag

Baza operacyjna

Siedziba Siedmiu Zwierzchników Magii

Status personalny
Status

Aktywna

Magia
Magia

Podmiana: Pogromczyni
Podmiana: Rycerz
Magia Adamantowego Rycerza Tworzenia

Broń

Zależnie od użytej magii

Pierwsze wystąpienie
Seria

Dragon Tale

Debiut

Dragon Tale, Rozdział 18

Galeria obrazów
Laura Knight to postać występująca w serii Dragon Tale

WyglądEdytuj

Laura jest niezwykle piękną, młodą kobietą o bladej cerze. Średniego wzrostu Laura posiada idealną talię i duże, kształtne piersi. Jej różowe oczy są określane mianem dzikich, jednak mają one koci kształ. Ma długie czarne włosy, które sięgają jej do bioder, ale zazwyczaj wiąże je zwykłą gumką. Na jej ustach zawsze widnieje czarna szminka, która podkreśla jej duże usta. 
LauraRender
Wygląd Laury

OsobowośćEdytuj

HistoriaEdytuj

SerieEdytuj

Magia i UmiejętnościEdytuj

Podmiana: Pogromczyni: to magia Caster, umożliwiająca użytkownikowi na przechowywanie przedmiotów w alternatywnej przestrzeni i wymienianie go na inny przedmiot w dowolnym momencie, co daje im dużą elastyczność i niepowtarzalność. Ponieważ Laura jest czwartym Zwierzchnikiem Magii, jest niezwykle potężna, dlatego też z pomocą Rodericka Scamandera utworzyła własną nieograniczoną przestrzeń, nazywaną Rycerskim Wymiarem, gdzie przechowuje przedmioty, którymi posługuje się podczas walki, tzn. zbroje i broń.

W tym przypadku, nie istnieje coś takiego jak ograniczone przechowywanie przedmiotów we własnej przestrzeni. W dodatko magia nie jest wielce potężna - o potędze danego zaklęcia, bądź zbroi świadczy posiadany przez użytkownika zaawansowany arsenał oraz jego zdolności bojowe.

Ponieważ większość przekracza limit posiadanego arsenału w przestrzeni, Laura opiera swoją magię nie tylko na tych włąśnie przedmiotach, ale też własnym stylu walki, który w zasadzie sprawia, że magia Podmiany jest efektywniejsza, a sama w sobie nie jest zbytnio potężna. W Rycerskim Wymiarze znajdują się zaawansowane bronie oraz zbroje, służące do różnych typów walki i zastosowań bojowych (np. Rycerz, bądź Pogromca). Siła zależy od solidności broni, czy zbroi jak i samych zdolności walki wręcz uźytkowniczki. 

  • Pogromczyni Duchów: to czarna zbroja Knight, zbudowana z nieznanego materiału, aczkolwiek przypuszcza się, że jest to ether. Jest najprowdopodobnie najsłabszą ze zbroi dziewczyny. Daje ona moc widzenia duchów niezauważalnych dla ludzkiego oka, jak i posługiwanie się czarną energią, zdolną zaatakować duchy, zjawy i demony. 
  • Pogromczyni Shinigami

WalkiEdytuj

StatystykiEdytuj

Atak
9/10
Obrona
9/10
Szybkość
10/10
Inteligencja
10/10
Moc
10/10
Suma
48/50
Uwodzenie
11/10

CytatyEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Jest ona dla Luke'a kimś, kim jest dla Adriana Asia. Można również zauważyć bardzo dużo podobieństw, pomiędzy nią, a Erzą Scarlet, ale między nią a Natsu nie ma żadnego uczucia, a w przypadku jej i Luke'a to uczucie było. 
  • Jest prawdopodobnie trzecim, jeśli chodzi o siłę Zwierzchnikiem Magii. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki