FANDOM

Kushina.png
Kushina Uchiha
Pseudonim

Najpotężniejsza Kobieta Na Świecie (jap. 世界で最もパワフルな女性, Sekai de mottomo pawafuruna josei; eng. The Most Powerful Woman In The World)
Najwyższa Wiedźma (jap. 最高の魔女, Saikō no majo; eng. Highest Witch)
Król Wschodu (jap. 東の王, Azuma no ō, eng. King of the East)
Dziecię z Demonicznego Łona (jap. 悪魔子宮の子供, Akuma shikyū no kodomo; eng. Child of the Demon Womb)
Kochanica Diabła (jap. 中尉悪魔, Chūi akuma; eng. Lieutenant Devil)
Cesarzowa Krainy Potworów (jap. モンスターの土地の皇后, Monsutā no tochi no kōgō; eng. Empress of the Land of Monsters)
Matka Demonów (jap. 悪魔の母, Akuma no haha; eng. Mother of Demons)
Najpiękniejsza Kobieta Na Świecie (jap.世界で最も美しい女性, Sekai de mottomo utsukushī josei; eng. The Most Beautiful Woman In The World)

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Kobieta.png Kobieta

Wiek

32 lata

Kolor włosów

Karmazynowe

Kolor oczu

Szkarłatne

Status profesjonalny
Przynależność

Akademia Piękna i Śmierci Czaszki Demona "Akuma"
Czterech Króli

Poprzednia przynależność

Akademia Czar i Magii Kwitnących Kwiatów Wiśni "Sakura"

Zawód

Król Wschodu

Status personalny
Status

Aktywna

Krewni

Sebastian Uchiha (ojciec)
Joanna Dahaka (przybrana bratanica)

Magia
Magia

Magia Piekielnego Zabójcy Wiedźm
Magia Zabójcy Aniołów Wiatru
Magia Morskiego Zabójcy Feniksów
Magia Zabójcy Tytanów Ziemi

Broń

Laska

Pierwsze wystąpienie
Seria

Wyzwanie Feniksa

Kuchina Uchiha to córka Sebastiana Uchiha, absolwentka Sakury oraz członkini Czterech Króli znana jako Król Wschodu. Uznana za najpotężniejszą i najpiękniejszą kobietę na świecie.

WyglądEdytuj

Kushina jest niezwykle piękną kobietą. Jej uroda jest tak wielka iż jest uznawana za najpiękniejszą kobietę na świecie. Ma długie karmazynowe włosy oraz szkarłatne oczy. Usta smaruje czarną szminką. Jest dumną posiadaczką największego biustu w całym uniwersum Wyzwanie Feniksa, a mianowicie E+.

Ubiera się bardzo skąpo, kusząco i prowokacyjnie. Nosi złote kolczyki w kształcie ankh, co jest swoistą formą prowokacji ze strony kobiety. Ubiera ciasną bluzkę na szelkach, z wysokim golfem, która obejmuje zaledwie połowę jej piersi w kolorze szaro-granatowym. Bluzka ozdobiona jest białym puchem. Kobieta brzuch obwiązuje czarnym gorsetem. Do tego szaro-granatowa krótka spódniczka ozdabiana puchem. Czarne podkolanówki do ud i wysokie czerwone szpilki. Dodatkowo nosi kapelusz wiedźmy ozdabiany puchem w tym samym kolorze co bluzka i spódniczka.

OsobowośćEdytuj

RelacjeEdytuj

HistoriaEdytuj

SerieEdytuj

UmiejętnościEdytuj

Which Slayer.png

Szabat Czarownic Piekielnej Wiedźmy

Kushina włada aż czterema formami Magii Zabójców jednocześnie władając czterema elementami. Jest na tyle biegłą użytkowniczką swoich mocy iż została uznana za najpotężniejszą kobietę na świecie, a także za jedną z Czterech Króli, dodatkowo jest na tyle silna iż jest uznana za drugiego najpotężniejszego Króla.
  • Magia Piekielnego Zabójcy Wiedźm: to magia Caster, Zapomniana Magia oraz forma Białej Magii służąca do zabijania wiedźm. Jest to podstawowa magia Kushiny. Karmazynowo-włosa włada ekstremalnie gorącym płomieniem zdolnym stłamsić ogień feniksa Adiego, płomień tytana Luka, a nawet przewyższyć temperaturę planca Lawlieta. Jej płomień porównywany jest do płomieni piekielnych. Magia Zabójcy Wiedźm jest stworzona do walki z ludźmi posługującymi się magią, a więc Szkarłatno-oka jest w stanie niwelować magię swoich przeciwników za pomocą swojego piekielnego ognia.
  • Magia Zabójcy Aniołów Wiatru
  • Magia Morskiego Zabójcy Feniksów: jest to Magia Caster, rodzaj Zapomnianej Magii oraz forma Magii Zabójców Feniksów pozwalająca na przyswojenie zdolności morskiego feniksa i wykorzystania ich w walce w dowolny sposób. Magia ta obdarza użytkownika trzema niezwykłymi zdolnościami takimi jak przemianę w zwierzę (w tym przypadku feniksa), moc nadczłowieka (moc wpływająca na ciało: regeneracja) oraz kontrolę żywiołu (zdolność władania olbrzymi skupiskami wody). Kushina jako Zabójca Feniksów nie pokrywa swojego ciała wodą, lecz zamienia się w nią. Ceną za tę moc jest jednak astma.
  • Magia Zabójcy Tytanów Ziemi: to Zapomniana Magia Caster oraz rodzaj unikalnej Magii Zabójcy Tytanów pozwalającą na władanie ziemią i zawartymi w niej minerałom. Jest w stanie kontrolować wszelką ziemię. Jest w stanie sprawić by gleba była bardziej urodzajna lub wyciągnąć z niej całe życie. Potrafi zmieniać jej właściwości utwardzać, zmiękczać lub nadać zupełnie nowy kształt. Dodatkowo jest w stanie pokryć nią dowolną część swojego ciała i zyskać ogromne zdolności ofensywne jak i defensywne. Dodatkowo Uchiha posiada fizjologię nadczłowieka. Ma o wiele większą siłę niż zwykli ludzie. Jak i zwiększoną szybkość i refleks. Jest również bardzo gibka co w połączeniu z jej pięknym ciałem stanowi zabójczą mieszankę. Potrafi przyczepiać się do dowolnej powierzchni co czyni ją bardzo wszechstronną przeciwniczkę.

StatystykiEdytuj

Atak
10/10
Obrona
10/10
Szybkość
9/10
Inteligencja
8/10
Moc
10/10
Suma
47/50
Biust
10/10

CytatyEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Jest najpotężniejszą kobietą w uniwersum Wyzwanie Feniksa.
  • Jest posiadaczką najbardziej obfitego biustu w uniwersum Wyzwanie Feniksa.
  • Jest drugą najpotężniejszą postacią w serii Wyzwanie Feniksa.
  • Jest silniejsza od Marka i Kena, lecz jest słabsza od Sebastiana.
  • Nigdy nie była żonata.
  • Jest matką.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki