FANDOM

0.jpg
Joanna Dahaka vs Hakoru Surakama
Informacje
Seria

Wyzwanie Feniksa

Miejsce

Brama Czyśćca

Czas trwania

2

Strony

Joanna Dahaka

Hakoru Surakama

Umiejętności

Podmiana: Łowczyni
Geopard Skin

Magia Nieorganiczna

Warunki

Asia chciała zemścić się za rozebranie jej do naga przez Hakoru.

Chciał zostać przyjęty do Sakury, ale nie mógł znieść, ze jego egzaminatorka jest kobieta nie uznająca siły jako głównego atutu.

Wynik

Asia powala Hakoru zaledwie jednym uderzeniem, oraz nie dopuszcza go do egzaminu.

Joanna Dahaka vs Hakoru Surakama to pojedynek mający miejsce podczas 109 Egzaminu Wstępnego do Sakury między tegoroczną egzaminatorką, Dziewiątą Mag Klasy "S": Joanną Dahaka, a kandydatem Hakoru Surakamą.

WstępEdytuj

Dress Off.png

Dahaka rozebrana przez magię Hakoru

Joanna przybywa na egzamin i przedstawia wszystkim chętnym jego zasady. Gdy Hakoru usłyszał, że Sakura nie przyjmuje swoich studentów na podstawie siły, odezwała się jego niechęć do kobiet. Używa zaklęcia na Dahace w efekcie czego ubrania dziewczyny znikaja, a ona sama pozostaje naga. Dziewczyna przykuca po czym pyta się Surakamy co ten jej zrobił. Ten wyjawia iż jego magia pozwala mu usuwać wszelka materię nieorganiczna.

Przebieg walkiEdytuj

Asia ucieszona tą informacją przywdziewa jedną ze swoich łowieckich zbroi Geopard Skin. Hakuro nie mógł jej usunąć iż była wykonana z materii organicznej- skóry geparda. Dziewczyna w ułamku sekundy zniknęła po czym pojawiła się przed Surakamą i zaledwie jednym ciosem wysłała go w daleko w powietrze.

NastępstwaEdytuj

Po pozbyciu się Hakoru, Joanna wraca do kontynuowania egzaminu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki