FANDOM

Hareee?
Gir Smile.png
Jiru
Charakterystyka
Rasa

Archanioł

Płeć

Mężczyzna.png Mężczyzna

Kolor włosów

Szaro-Czarne

Kolor oczu

Czerwone

Status profesjonalny
Przynależność

Tawerna Pióro Feniksa
Stolica Cave

Zawód

Podróżnik
Kucharz
Kelner

Baza operacyjna

Tawerna Pióro Feniksa

Status personalny
Status

Aktywny

Krewni

Rin Shiba (opiekunka)
Adrian Dragneel (przyjaciel)

Magia
Magia

Zensoku

Galeria obrazów
Jiru to jeden z Archaniołów z Ziemi. Jest towarzyszem Adriana Dragneela oraz jednym z pracowników w Tawernie Pióro Feniksa. Uzależniony od Coli.

WyglądEdytuj

Jiru jest małym siwym Archaniołem w czarne łatki. Łatki te znajdują się na jego prawym uszku oraz lewym oczku. Dodatkowo ma czarny brzuszek oraz łapki. Ma okrągłą głowę z okrągłymi, różowymi uszkami oraz (podobnie jak Adi) czerwone oczka. Ma również okrągły biały pyszczek.

Jiru ma trójkątny nos, który prowadzi do pół - okrągłej wargi. Ciało Jira jest prostokątne i, będąc Archaniołem, posiada strukturę, która pozwala mu chodzić wyprostowanym, w przeciwieństwie do innych misi. Pomimo braku kciuków, Gir jest w stanie utrzymać każdą rzecz.

Jiru podobnie jak Adi ubiera się w ubrania Kai Shadel. W jego przypadku jest to bordowa bluzka na krótki rękaw, z czarną czaszką na klatce piersiowej. Dodatkowo owija lewą łapkę białym kawałkiem materiału przypominający bandaż.

Gir.png
Wygląd Gira

OsobowośćEdytuj

Jiru jest jedną z najciekawszych i najbardziej barwnych postaci pod względem charakteru. Wykazuje on ogromne podobieństwo to swojego opiekuna i zarazem najlepszego przyjaciela Adiego, a zarazem jest ucieleśnieniem jego mrocznych instynktów. Gdy był szczeniakiem Jiru był znudzony podziemnym światem Archaniołów i uciekania przed ludźmi. Postanowił opuścić podziemie i poznać ten niezbadany świat. Biorąc pod uwagę iż był wtedy szczenięciem wykazuje to jego ogromną odwagę.

Biorąc pod uwagę, że Jiru poznał Adriana Dragneela w chwili gdy był szczeniakiem, oraz fakt iż razem się wychowywali można dostrzec iż Jiru często naśladuje go w swoich działaniach i odpowiedziach. Wykazuje się wtedy ogromną dziecinnością na poziomie Zabójcy Feniksów. Dodatkowo nosi ubrania tej samej marki jak i podobnie do Dragneela obwiązuje swoje lewe ramie.

Dodatkowo Jiru wykazuje się typowymi cechami introwertyka. W gronie obcych ludzi jest cichy, spokojny i stara się nie odzywać za dużo. Jest za to bardzo empatycznym misiem zdolnym do wysłuchania ludzi z którymi jest bliżej. Sam stwierdził, że jest nieśmiały wobec kobiet, było to widać, kiedy Sakuya go przytuliła.

Archanioł jest osobą bardzo dumną i prawą. Buntowniczy i nieobliczalny. Słucha tylko instynktu, który wysoko sobie ceni. Bywa złośliwy, gdy dzieje się coś złego lub gdy jego przyjaciołom nie idzie coś po ich myśli, wtedy się śmieje i rzuca dość złośliwe komentarze. Jest bystry i zuchwały. Czasami z niektórych okazji pokazuje swoją ciemną naturę, zwłaszcza przy komentowaniu niszczących aspektów Magii towarzyszy.

Pomimo swojej złośliwej natury tak naprawdę jest bardzo opiekuńczy w stosunku do Adiego. Wszelkie jego złośliwe działania są próbą odciągnięcia go od niebezpieczeństw dzięki czemu chłopak może być bezpieczny. W momencie jednak gdy jego działania zawiodą w ten sposób stara się udzielić swojej pomocy chłopakowi najlepiej jak potrafi (jest w stanie nawet zasłonić go przed atakami).

Jiru ma zwyczaj wypowiadania charakterystycznego dla siebie pytanie: "Hare?", które w luźnym tłumaczeniu oznacza po prostu "Co?". Archanioł dodatkowo ma wielką słabość do coli, na tyle, że można to porównać do ludzkich uzależnień do alkoholu i papierosów. Jeżeli nie wypije swojej codziennej porcji coli (minimum jednej szklanki), dostaje objawów abstynencyjnych, które objawiają się poprzez wykręcenia ciała w kształty precla, stanie na rękach czy latanie do góry nogami.

RelacjeEdytuj

HistoriaEdytuj

SerieEdytuj

UmiejętnościEdytuj

Zensoku.png
Zensoku: to odmiana Aery używana przez Archanioły. Magia ta pozwala Jirowi na wytworzenie dużych, skrzydeł nietoperza w kolorze czarnym, dających użytkownikowi możliwość latania i przenoszenia przedmiotów i osób, jednak jest ograniczenie do jednego pasażera. Ponadto użycie skrzydeł ma też ograniczony czas, znikają gdy magiczna moc zostanie wykorzystana. Użytkownicy mogą również zmienić prędkość, w której działają, ale im szybciej lecą, to magiczną moc szybko zużywa się.

StatystykiEdytuj

Atak
2/10
Obrona
2/10
Szybkość
8/10
Inteligencja
4/10
Moc
2/10
Suma
18/50
Uzależnienie od Coli
10/10

WalkiEdytuj

CytatyEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Podobnie gdy Happy używa zwrotu twierdzące "Aye!", Jiru w momencie gdy czegoś nie rozumie pyta się "Hare?"
  • Podobnie jak Adi, uwielbia ubrania Kai Shadel.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki