FANDOM

Absolewnci.png
Jesienny Obóz "Treningu i Ciężkiej Pracy" 109 Rocznika Sakury
Informacje
Gospodarz

Yosuke Godawa
Noah Storm
Yukari Hoshiya
Melody Holmes
Champane Praline

Lokalizacja

Hotel "Pod Różą"

Data

X826 r.

Cel

Trening Studentów Sakury

Pierwsze wystąpienie
Seria

Wyzwanie Feniksa

Rozdziały

8, 9, 10, 11, 12

To tegoroczny Jesienny Obóz "Treningu i Ciężkiej Pracy" dla 109 Rocznika Studentów Sakury. Odbył się w Hotelu "Pod Różą". Głównym prowadzącym obóz był Yosuke Godawa, a absolwentami prowadzącymi testy byli kolejno: Yukari Hoshiya, Noah Storm, Champane Praline i Melody Holmes. Do obozu przystąpiło 1024 studentów 109 Rocznika Sakury, a przetrwało 745.

PrzebiegEdytuj

  • Dzień Pierwszy: Pierwszego dnia odbyło się polowanie na Białego Piona. Organizowany przez Yukari Hoshiyę.
  • Dzień Drugi: Drugiego dnia studenci musieli przejść labirynt ewolucji. Organizowany przez Noah Storma.
  • Trzeci Dzień: Trzeciego dnia musieli zarobić 1000 Zakri. Organizowany przez Champane Praline.
  • Czwarty Dzień: Czwartego dnia zostali zamknięci w Pałacu Pamięci i musieli rozwiązać zagadkę kryminalną. Organizowany przez Melody Holmes.
  • Piąty Dzień: Piątego dnia studenci walczyli między sobą w trzyosobowych drużynach. Organizowany przez Yosuke Godawę.
  • Szósty Dzień: Szósty dzień jest dniem odpoczynku dla studentów.
  • Siódmy Dzień: Siódmego dnia odbywa się Pandemonium. Organizowany jest przy współpracy wszystkich absolwentów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki