FANDOM

Logo final form.png
Jedenastka Patriamu
Kanji

パトリアム イレブン

Wymowa

Patoriamu Irebun

Status profesjonalny
Status

Aktywni

Członkowie
Lider

Victor Tatemura

Obecni członkowie

Obecnie nieznani

Pierwsze wystąpienie
Seria

Order of the Dawn

Jedenastka Patriamu to "drużyna" składająca się z jedenastu, jak sama nazwa wskazuje, najsilniejszych ( po Czterech Królach ) magów w Patriamie. 

OpisEdytuj

Jedenastka Patriamu jest formacją istniejącą niewiele krócej, jak Najwyższa Rada Magii. Początkowo idea była taka sama, jak w przypadku Czterech Króli - w jej skład mieli wchodzić najsilniejsi magowie w kraju.

Obecnie w skład Jedenastki wchodzą najsilniejsi z magów, jednak wciąż za słabi, by osiągnąć tytuł jednego z królów. Ich głównym zadaniem jest czuwać nad bezpieczeństwem państwa. W przeciwieństwie do królów, ich tytuły nie zależą od geografii, lecz od ich pozycji. Lider to najsilniejsza presona w Jedenastce, za nim jest wice-lider, następnie każdy mag jest "numerowany" od 3. do 11. pozycji, przy czym 11. pozycję zajmuje najsłabszy z magów. Każdy z członków patriamskiej Jedenastki podlega Najwyższej Radzie.

Członkiem Jedenastki Patriamu może być każdy mag, który przynależy do jakiegokolwiek legalnie istniejącego zakonu pod warunkiem, że jego moc dorównuje reszcie magów z całej "ekipy" i w jakiś sposób przysłużył się dla kraju. Dołączyć do tego grona mogą jedynie rodowici Patriamczycy.

CzłonkowieEdytuj

X800Edytuj

X1080Edytuj

XkuhwaD.png
Typinson.jpg
W-ce lider: Gazel Ironside
0.jpg
3. Pozycja: -
OtDAsik.png
4. Pozycja: Yuri Endou
0.jpg
5. Pozycja: -
0.jpg
6. Pozycja: -
0.jpg
7. Pozycja: -
0.jpg
8. Pozycja: -
0.jpg
9. Pozycja: -
0.jpg
10. Pozycja: -
0.jpg
11. Pozycja: -

Więcej z Fandomu

Losowa wiki