FANDOM

Rex.png
Inuictus Rex
Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Mężczyzna.png Mężczyzna

Kolor włosów

Indygo

Kolor oczu

Kremowe

Status profesjonalny
Przynależność

Akademia Czar i Magii Kwitnących Kwiatów Wiśni "Sakura"
Elitarna Dziesiątka Magów Klasy "S"

Zawód

Siódmy Mag Klasy "S"

Drużyna

Elitarna Dziesiątka Magów Klasy "S"

Baza operacyjna

Akademik Łapa Niedźwiedzia

Status personalny
Status

Aktywny

Magia
Magia

Odbicie
Magia Obserwacji

Pierwsze wystąpienie
Seria

Wyzwanie Feniksa

Debiut

Rozdział 3

Galeria obrazów
Inuictus Rex to student 108 Rocznika Sakury, rezydent akademika Łapa Niedźwiedzia oraz obecny Siódmy Mag Klasy "S".

WyglądEdytuj

OsobowośćEdytuj

Jest złożoną postacią. Preferuje życie samotnika, jednak nie gardzi dobrym towarzystwem. Jednego dnia potrafi pracować bez przerwy, a drugiego leżeć bez życia. Aby zrobić cokolwiek musi poczuć do tego natchnienie.

Na co dzień stara się być spokojnym człowiekiem, jednak sport go zmienia. Próbuje być najlepszym we wszystkim do czego się dotknie i bardzo się motywuje, jeśli poczuje konkurencję. Lubi walczyć z silnymi i interesującymi ludźmi.

Ogólnie potrafi się często dobrze zmotywować, dzięki czemu wciąż idzie naprzód zostawiając za sobą osoby uważające, suchy że talent to wszystko.

Jest bardzo skromną osobą i swoje osiągnięcia traktuje jak nic wielkiego. Aczkolwiek jest bezlitosny i arogancki w stosunku do "złych ludzi".

RelacjeEdytuj

HistoriaEdytuj

Rok przed rozpoczęciem fabuły, pomyślnie przeszedł Egzamin Wstępny i stał się Studentem 108 Rocznika Sakury. Przeszedł przez test Babci i został rezydentem akademika Łapa Niedźwiedzia. Udało mu się przetrwać pierwszy rok podczas którego w pewnym momencie został siódmym pod względem siły członkiem Elitarnej Dziesiątki Magów Klasy "S".

SerieEdytuj

UmiejętnościEdytuj

Magia Obserwacji to magia typu Caster oraz odmiana Magii Oczu, która obdarza użytkownika mocą widzenia wszystkiego. Magia ta pozwala użytkownikowi dostrzec najmniejszy detal. Oglądać to co było, jest i możliwe, że będzie.

Obserwacja pozwalająca użytkownikowi przewidzieć, w którym kierunku poruszy się przeciwnik oraz w jaki sposób zaatakuje. Poziom widzenia zależy jednak od siły użytkownika. Przykładowo Rex ma szersze możliwości jak to, że potrafi wyśledzić co dzieje się w konkretnym pomieszczeniu w akademiku, będąc w zupełnie innym pomieszczeniu. Oznacza to, że użytkownicy tej magii mają swojego rodzaju moc prekognicji. Prawdopodobnie użytkownicy potrafią też czytać w myślach.

Za pomocą Obserwacji można także poznać częściowo siłę przeciwnika. Określić czy jest silniejszy czy słabszy od danej osoby. Dzieje się tak poprzez aurę, którą roztaczają magowie. Wielkość i gęstość aury odzwierciedla poziom mocy użytkownika. Aczkolwiek silniejsze osoby jak Sebastian Uchiha są w stanie kontrolować swój poziom aury.

Słabością tej magii jest to, że efekty w walce są zależne od naturalnego refleksu użytkownika. Oznacza to, że nawet gdy użytkownik jest w stanie odczytać wszystkie planowane ruchy przeciwnika, ale reaguje za wolno, to w chwili gdy wróg przewyższy go szybkością jest wtedy w stanie zadać mu ciosy. Przewidywany obraz zamazuje się również przy kontakcie z kamieniem magicznym automatycznie blokującym wszelka magię.

WalkiEdytuj

Walki Wydarzenia

CytatyEdytuj

CiekawostkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki