FANDOM

Gumowe Tworzenie.png
Gumowe Tworzenie
Informacje
Rodzaj

Magia Caster

Typ

Magia Tworzenia

Użytkownicy

Drake Crane

Gumowe Tworzenie, nazywane również Gumową Formacją, bądź Magiczną Mocą Gumy to Magia Caster, polegająca na tworzeniu obiektów z gumy i wpływaniu na jej konsystencję. 

OpisEdytuj

Jest to rodzaj Magii Tworzenia, który wykorzystuje gumę. Użytkownik może tworzyć wiele obiektów z gumy, które może wykorzystywać ofensywnie, defensywnie, lub w innych celach. Poza walką, użytkownik może za pomocą Gumowego Tworzenia wpływać na otoczenie, np. pokrywając gumą podłoże, zmieniając jej konsystencję na chociażby ciekłą, klejącą się gumę. Ponieważ guma może zmieniać swoją gęstość, jak i objętość, wykorzystywana jest jako opatrunki, które można bez problemu owinąć wokół rany. Unikalną umiejętnością tej magii jest pokrywanie ciała użytkownika gumą, która ma wpływ na wzrost siły, jak i danej części ciała. Nie jest podatna na Magię Błyskawicy, czy Wody, jednakże w kontakcie z Magią Ognia traci na swojej nieskazitelności. 

Statyczne tworzenie Gumowej Formacji ma wpływ na środowisko oraz może tworzyć obiekty nieożywione, np. broń (broń głównie tworzona na danej części ciała, poprzez pokrycie gumą), która w zależności od woli użytkownika, potrafi być albo miękka i rozciągliwa, bądź twarda i w pewnym stopniu niezniszczalna. Mimo, iż nie można zaliczyć tego do Statycznego Tworzenia, Gumowy Tworzyciel potrafi wpływać na stan skupienia gumy oraz jej rozmiar, dlatego też, jeżeli guma pokryje ziemię, może sprawić, iż zaczyna ona żyć i niszczyć wszystko dookoła na rozkaz maga. 

ZaklęciaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki